Ik zal me even voorstellen, want ik ben net nieuw hier haha..X'D
Mijn naam is Daphne, ben 16 jaar en zit op dit moment in 5havo met het profiel natuur&gezondheid.. Hierbij heb ik wisknudde A, voor B ben ik niet slim genoeg haha.. Verder heb ik bio, scheitknudde, aardrijkskunde, management&organisatie (tevens mijn leukste docent *AHUMAHUMAHUM*, wij doen er alles aan om hem weg te pesten ahah). Verder heb ik natuurlijk ook engels, nederlands en gym. Gym volg ik op dit moment niet omdat ik een abbonement heb op stokken met handvaten.. Jep, ook nu loop ik er weer mee.. Lang leve verrote knieën waar ik telkens blessures aan heb, nu ook..X'D Ik weet niet of ik mn examen wel ga halen, ben een beetje lui voor school..X'D Verder heb ik een overgroote liefde voor mn paardje ZZ Top. Zij is mn alles en mensen moeten haar niks doen, want dan doe ik hun iets haha.. Verder doe ik nog wedstrijdzwemmen en is mn hobby fotografie.. Ik geen heeele mooie foto's en ben ook zeker geen professioneel fotograaf haha..
Eigenlijk ben ik altijd vrolijk, mn stopwoordje is HAHA en X'D zoals jullie misschien wel gemerkt hebben hier haha..
Als je nog iets wilt weten: Laat een reactie achter met je vraag!
Liefs!!
rhanasasja
Geplaatst: 02-01-12 18:52
Welkom Ik heb bijna hetzelfde profiel als jou, interessant he?
XDappie
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-12 19:06
rhanasasja schreef:
Welkom Ik heb bijna hetzelfde profiel als jou, interessant he?
Ahah..X'D Maar zeker met wiskunde B? Ik ben zoo slecht in wiskunde en scheikunde..XD
Haha, nee met wiskunde A ook, maar met natuurkunde en frans... Niet zo een goede keuze geweest, ik ben ook niet goed in scheikunde, maar wiskunde kan ik wel. Natuurkunde daarintegen is écht een ramp..
XDappie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-12 18:49
Echt.. O__o
Ik mocht niet eens natuurkunde met wiskunde A.. Vet jaloers..X'D Natuurkunde kan beter als scheikunde en wiskunde..