fotografen lijst hoe lang..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

fotografen lijst hoe lang..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 01:27

Hoi,

Ik heb op 13-12 voor t eerst een mail gestuurd naar de betreffende mod om opgenomen te worden in het lijstje van fotografen.
Volgens mij heb ik me wel goed aan de sticky gehouden maar staan nog niet in het lijstje. [EA-CO] Instructie, Portrettekenaars, Fotografen, Scheerders, Opfok
Inmiddels heb ik 2x gepbd of ik iets verkeerd doe en of we aan de lijst toegevoegd kunnen worden.
Ik krijg helaas geen reactie terug. Daarom vraag ik me af of ik het wel goed doe???

Ik heb aangeleverd:
Jellie http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=9109
Zuid-Holland, regio Gorinchem
http://www.jjpics.nl
Amateur fotograaf met Canon EOS, veel mogelijkheden, zie site: http://www.jjpics.nl

Hoelang duurt t verwerken van zo'n verzoek normaal gesproken? En lever ik het goed aan?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt +:)+

Ania

Re: fotografen lijst hoe lang..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 01:32

Ik heb het 3 jaar geleden al gemaild. En vorig jaar nog eens.

Sta er nog steeds niet tussen :+

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 03:55

_O- .
Best slecht....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 08:57

Liins schreef:
_O- .
Best slecht....

Da's nog zacht uitgedrukt.
Schandalig vind ik het!

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 09:57

Waarschijnlijk is het door drukte/afwezigheid van de mod blijven liggen en zijn daarom de pb's ook niet beantwoord. Zeker nu met de feestdagen kan het voorkomen dat we niet zo snel reageren als gewoon.

Ik kan je niet garanderen dat het nu per direct in de lijst verwerkt gaat worden, omdat we ook een aan nieuwe versie van Eenmaal Andermaal werken en daarin kan het lijstje niet meer bijgehouden worden. We zijn nu dus aan het zoeken voor een oplossing hoe we dit gaan verwerken.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 10:46

Ik ben inderdaad afwezig geweest vanwege werk drukte. Gisteravond wilde ik mijn pbs doen en zag de aanvragen. Vanwege het nieuwe EA wat binnenkort online gaat ben ik eerst gaan navragen hoe het met deze lijst zit. :)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-11 10:47

Bedankt voor jullie reactie +:)+ Ik wacht af en hopelijk vinden jullie er een mooie oplossing voor :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 15:04

Ik stuur vaak modjes ook een PB, met een vraag, bijvoorbeeld waarom een topic dicht is ofzo, meestal krijg ik snel reactie: vorige week een PB gestuurt, nog geen reactie :\

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:07

Ik had pas ook een mod ge-PB't.. Niks teruggehoord.. 2 weken later weer ge-PB't. Toen kreeg ik terug dat ze ging overleggen en dat ik het nog zou horen.... Nog steeds niks gehoord en we zijn al ruim een week verder.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 18:10

Ja, ik dacht ook: ik wacht nog wel een paar dagen, behalve dat de PB al was geopend :')

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:36

Ik heb al ontzettend vaak een bericht gestuurd, maar krijg ook nooit wat terug. Ach heb me er maar bij neergelegd. De markt komt er toch aan, dus dan zal die lijst verdwijnen denk ik?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:55

We zijn aan het kijken of we de lijst kunnen opsplitsten en onder andere fora kunnen onderbrengen. Dan zou het lijstje van de fotografen op FotoKunst komen te staan. Ik hoop binnenkort meer duidelijkheid hierover te hebben.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:40

we hebben een oplossing. de lijst zal op gesplitst gaan worden en op diverse fora ondergebracht gaan worden. fotografen komt op FotoKunst te staan. alle aanvragen die nu nog in mijn inbox staan zal ik vandaag en morgen nog verwerken

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:35

Goede oplossing :)!

Edit: Misschien wel een idee om de lijst helemaal 'opnieuw' te starten. Er zitten namelijk inmiddels best fotografen tussen die niet meer fotograferen of waarvan de gegevens echt niet meer kloppen.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 22:10

Klinkt zeker goed! +:)+

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 18:01

Inmiddels staat er een lijst op FK, je kunt mij of xMarieke een pb sturen wanneer je in de lijst wilt. Deze lijst komt ook nog voor UK, maar het vergt even wat tijd om het allemaal up-to-date te maken. :)