Op dit moment lijkt het erop dat ik alleen feedback kan geven op het moment dat de transactie is aangemaakt. Dus dan heb ik een rekeningnummer als koper en moet ik het geld overmaken. Ik moet dan nog zien of ze het gekochte ook afleveren. Intussen moet ik wel al feedback geven. Dat zou later moeten kunnen.
Vanaf dat moment mag je feedback geven maar eigenlijk kan je dat nog niet doen inderdaad. Hmm. Op zich beter om dan alleen te melden waar je feedback kan geven op het moment dat je je geld/spullen hebt.
Nog eentje over feedback: Kan ik als vrager feedback geven op iemand die wat aanbiedt maar dan niks van zich laat horen. Of als potentiele koper feedback geven op een verkoper, zonder dat ik wat koop. Bijvoorbeeld omdat verkoper niets van zich laat horen, of omdat het aangeboden product prut is o.i.d. ?
Nog een vraag over feedback: als ik feedback geef op een transactie, blijft de status bij mijn aankopen of mijn verkopen op "geef feedback" staan, terwijl ik dat al wel heb gegeven. Ik kan ook gewoon opnieuw feedback geven.
BartVB
Eigenaar
Geplaatst: 29-12-11 12:47
Op dit moment kan je alleen feedback geven als de adverteerder een transactie aanmaakt met jou. Anders kan je willekeurige mensen willekeurige feedback geven, dat lijkt me niet heel fair.
Rinske; kan je daar een nieuw topic voor maken? Thanks!
Maar het probleem zit em soms voor de transactie. Bijvoorbeeld ik zeg dat ik iets wil kopen. Verkoper gaat akkoord, maakt geen transactie aan en verkoopt snel aan iemand anders die net daarna hoger biedt. Niet zo netjes van verkoper dan. Ik zou met lege handen blijven zitten. Of verkoper biedt wat aan.. ik geef aan te willen kopen en verkoper geeft helemaal geen thuis meer. Of verkoper is nigeriaanse scammer , er wordt geen transactie aangemaakt.. maar je moet toch iets kunnen aangeven.
Misschien zeuren, maar toch een puntje volgens mij