Denk ik nou te moeilijk of is het beleid soms wel erg rigide?
Een week terug heb ik een advertentie geplaatst op EA Gezocht.
Voor mijn werk ben ik namelijk op zoek naar een nieuw paard.
Nu is de advertentie verwijderd, omdat ik niet voor derden mag adverteren.
Aan de mod uitgelegd hoe de situatie in elkaar zit.
Mijn werkplek heeft geen 'eigenaar', dat is een grote overkoepelende organisatie. Ja oké, die heeft een directeur, maar die heeft verder niks met onze locatie te maken.
Nu heb ik een leidinggevende, maar ook dat is niet de eigenaar, deze stuurt enkel het team aan. (en niet de hele locatie)
Vanaf hoger hand bepaald, zal ik samen met collega op zoek gaan naar een paard.
Marktplaats afspeuren lukt niet echt, aanbod is beperkt en heb geen goede ervaringen met gezocht advertenties via MP.
Via Bokt daarentegen wel, het bereik is breed en men zoekt actief mee, waardoor het aanbod vaak erg prettig is.
En gezien we een redelijk eisen pakket hebben, leek een advertentie op Bokt mij het beste.
Na PB wisseling met Mod is er in eerste instantie uitgekomen dat alleen de eigenaar van de locatie een advertentie mocht plaatsen. Na uitleg van mijn kant is het nu geworden dat het alleen door mijn leidinggevende mag gebeuren.
Leidinggevende die 0,0 verstand heeft van paarden en verder met de hele aanschaf van het paard ook niets te maken heeft. Beheert niet eens het budget. (en buiten dat, die ziet me aankomen met de vraag of deze even een account aan wil maken, 25 paardgerelateerde posts wil plaatsen etc.

Ik begrijp best dat er regels zijn m.b.t. het adverteren voor derden, doorgaans kan degene die zoekt prima een advertentie voor zichzelf plaatsen.
In dit geval zie ik het toch anders. Ik en een collega zoeken het paard, regelen de aankoop, de keuring etc.
Maar door deze regel wordt dat erg lastig.