Het nieuwe EA - testers gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Het nieuwe EA - testers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 02:11

De naam is nog niet zeker, maar wat wel zeker is, is dat op dit moment de laatste hand gelegd wordt aan een systeem wat de oude Eenmaal-Andermaal fora gaat vervangen. Een hoop van de wensen die we van jullie hebben gehoord in de afgelopen jaren op FZ hebben we mee kunnen nemen. Een aantal dingen (waaronder bijvoorbeeld een makkelijkere mogelijkheid om te bieden op advertenties) staan nog op de lijst voor een nieuwe versie. Eén van de dingen die wij graag hadden gewild, tegelijk met het nieuwe EA een nieuwe layout op Bokt, is bijvoorbeeld niet gelukt. Maar: gelukkig zijn daar geen muffins voor beloofd ;)

Na het weekend, willen we met een kleine groep mensen (15-20) een uitgebreide test met het systeem gaan draaien voordat het live gaat. Een aantal mensen hebben daar van mij al een pb over gehad, maar we zoeken nog wat mensen die het leuk vinden om komende week een aantal uurtjes te testen. Je moet dan denken aan het maken van advertenties in het nieuwe systeem, alle knoppen uittesten en zo kijken of er dingen stuk zijn, of toch nog iets moeten worden bijgesteld

Heb je eventueel interesse (en tijd) om te testen, zou je dan hier in het topic willen reageren? In je post kun je kort aangeven hoe je op dit moment gebruik maakt van EA (verkoop je veel/koop je veel/kijk je vooral naar advertenties/of kom je er juist nooit). Als je ervaring hebt met het testen van sites/software, kun je dat er ook bij vermelden. Bart nodigt dan een aantal mensen per pb uit.

Alvast bedankt :)

Vjestagirl

Re: Het nieuwe EA - testers gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 02:15

Lijkt me heel erg leuk om te doen!

Ik gebruik op het moment EA eigenlijk nooit, alleen om te zoeken naar een bijrijdster door een advertentie te plaatsen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 02:16

Ja hoor ik heb wel zin in testen. Gebruik EA voor verkoop en koop. Zit er dus ook vaak genoeg te spitten (op alle stukken van EA). Heb minimale ervaring met het testen van sites/software (ben ooit bij een project betrokken geweest waarin een database gevult moest worden).

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 06:58

Lijkt me ook leuk om te doen, heb zo af en toe zelf een advertentie lopen. En kijk regelmatig naar andere advertenties. Kom er bijna wel elke dag om te kijken. Ik heb GEEN ervaring in het testen van sites/software maar lijkt me toch heel leuk om het een keer te proberen.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 07:34

Wil ik ook wel doen, ik koop/verkoop veel op EA, dus dan kan ik meteen. goed onder de knie krijgen hoe het nieuwe systeem werkt :). Testen van sites heb ik geen ervaring mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 07:37

Ik maak in principe niet veel gebruik van EA omdat ik het eigenlijk maar lastig vind en doe dus veel via marktplaats. Lijkt me leuk om de nieuwe versie te testen! :)

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 07:47

Lijkt mij ook heel leuk. Ik ben momenteel vooral veel rond aan het snuffelen en koop en verkoop niet veel omdat ik het systeem momenteel niet fijn vind. Ik wil dus graag meewerken aan het nieuwe.
Heb geen ervaring met testen buiten dat ik op mijn werk ook in de testgroep zit voor het nieuwe systeem (stelt niet veel voor).

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 07:49

Ik wil ook wel graag, ik kijk heel vaak op EA, ik koop af en toe wat, ik heb ook wel eens een advertentie erop gezet. Ik heb geen ervaring met software testen.

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 07:58

Ik wil mij ook beschikbaar stellen, in de vakantie heb ik daar toch genoeg tijd voor en een goede reden om weer eens in mijn verkoopspullen te duiken.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 08:14

Ik wil ook wel mee doen.
Zelf zit ik meer op EA dan op bokt zelf, puur om te kijken of er iets bij zit voor m'n paardje of iemand anders. Ik maak ook maandelijks wel advertenties (soms wekelijks), kijk eigenlijk overal wel.
Ervaring met software testen heb ik (nog?) niet.

Het lijkt me wel heel leuk om 'foutjes' op te sporen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 08:36

Ik wil ook graag testen, ik kijk regelmatig in de advertenties. Ik werk in de ict en heb heel veel ervaring met testen!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 08:40

Ik wil ook wel testen. Ik kijk veel en plaats zelf advertenties :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 08:43

Ik wil ook wel testen. :) Ben op een dag vele uren op Bokt te vinden, plaats regelmatig advertenties en kijk elke dag op EA. :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 08:45

Ik wil het ook wel doen! Leuk :D

Ik kocht en verkocht met het oude systeem best veel en was er vaak te vinden, altijd even koopjes kijken! Toen je niet meer kon reageren ben ik er (tijdelijk) mee gestopt.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 08:51

ik wil me ook aanbieden als testen.
Ben regelmatig te vinden op EA om dingen te kopen, verkopen en om te zoeken naar diensten.

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 08:53

Ook ik heb wel tijd om te testen. Ik gebruikte EA om een bijrijdpaard te zoeken (gevonden!) en heb er nu een op Commercieel staan omdat ik op zoek ben naar wat modellen. Verder kijk ik meermaals per dag op 'Commercieel' en 'Alles voor paarden/ruiters' waarbij ik héél veel topics open ( :+ ).

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 09:11

Ik bied me ook aan! Ik kijk heel veel naar de advertenties en koop ook wel eens iets. Ik kijk ook heel veel bij paarden en pony's gezocht. Ik heb verder geen ervaring met testen van websites maar het lijkt me wel super om te doen!

Stippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 09:13

Eventueel wil ik ook wel mee testen, lijkt me interessant en ook om later verwarring te helpen voorkomen :)
Elke dag ben ik wel meerdere uren op bokt te vinden en ook elke dat kijk ik bijna heel EA na en als ik iets zoek of iets verkoop dan plaats ik dat altijd op EA.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 09:30

Ik meld me. :D
Niets leuker dan tussen de advertentie's snuffelen, doelgericht spullen zoeken, en zelf heb ik ook wel eens advertenties geplaatst. Tijd heb ik ook zat. :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 09:33

kom maar op :D
Ben zo veel op ea te vinden heerlijk lekker struinen tussen advertenties en plaatsen doe ik ook wel vaker. Kwa software testen heb ik niet echt noemenswaardige ervaring :j

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 09:55

Ik wil ook wel testen! Ik kijk regelmatig op EA en heb ook wel eens advertenties geplaatst en zodoende verkocht of nieuwe stalgenoot gevonden. Op mijn werk ben ik momenteel ook bezig met het testen van de nieuwe software die in februari live moet gaan, heb [pas geleden nog de webapplicatie getest voor het ontwerpbureau waar we mee samen werken en in het verleden heb ik ook een aantal keer software getest op het werk. Het lijkt me in ieder geval leuk om te doen!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 09:57

Ik denk dat kritisch kijken wel aan mij besteed is...

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 10:00

Hier nog een die wel wil testen.

Heb in het verleden veeel via bokt gekocht en verkocht, inmiddels al een stuk minder maar bied nog wel regelmatig, en zet regelmatig een advertentie met verkoop spullen/ponys, of gezocht.
Tijd is ook aanwezig :j

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 10:11

Mochten jullie nog hulp nodig hebben, ik heb op het moment geen werk en dus alle tijd :D (behalve volgend weekend dan zijn we 3 dagen weg, maar dan zijn het ook feest dagen dus ik denk dat dat voor meer mensen geld).
Ik kijk vooral veel op EA, koop tegenwoordig niets meer (vroeger wel) en heb ook twee of drie keer een verkoop advertentie gemaakt.
Helaas heb ik geen ervaring met het testen van sites of software.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 10:51

Ik bok voornamelijk mobiel op het moment, dus als er behoefte is om de interface mobiel te proberen dan hoor ik het graag :-)