spam via bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasper

spam via bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 20:43

Ik heb er geen last van maar meld het toch maar even. In mijn mail krijg ik spamberichten via bokt (geadresseerd aan jasper@bokt).

"OCRA Banking Aerospace werft medewerkers voor de afdeling Klantendienst aan in Nederland, Duitsland en Italie. Burgers van andere Europese landen zijn tevens welkom.
Basiseisen zijn organisatie, ijver, computerkennis, toegang tot internet en e-mail. Deeltijds werkschema. De hoofdtaak is de controle over de bedrijfsrekening in uw regio en het verwerken van de betalingen.
Een fatsoenlijk salaris + percent van de totale winst van het bedrijf.
We betalen de kosten van taxidiensten ook, telefoon, medische verzekering en belastingen.

Voor meer informatie stuur het formulier met uw gegevens op onze e-mail
adres: xxxx (emailadres verwijderd om de spammer niet nog eens van dienst te zijn }> )

[Klik niet op antwoorden en controleer dat u op de e-mail van het bedrijf reageert dat in de brief staat]

-Naam en achternaam:
-Adres (land, stad, straat):
-Leeftijd:
-Telefoonnummer (met de internationale code):
-Email:
Een CV is wenselijk.
Na ontvangst van uw reactie, nemen onze medewerkers uit HR-afdeling contact met u op en sturen gedetailleerde informatie over het bedrijf en uw toekomstige positie.

Een prettige dag verder,
OCRA Banking Aerospace".

Eline

Re: spam via bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:57

Bokt verstuurt zelf geen spam naar gebruikers: deze mails worden door 'gewone' spammers verstuurd naar het @bokt.nl emailadres wat je gekregen hebt toen je als teamlid voor Bokt actief was. Normaal gesproken blijven die adressen gewoon actief, maar als je er last van hebt, kunnen we hem voor je deactiveren

Jasper

Re: spam via bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 16:48

Ah, dankjewel. Ik heb er verder geen last van, wilde er alleen melding van maken voor het geval het wel een 'boktspammers'was.