Laatst liep er al een topic over het geven van waarschuwingen, slotjes op topics e.d. Hierin kwam veel frustratie van Bokkers naar voren (waaronder die van mij

Nu liep er op ITP een topic dat reeds gesloten is vanwege de uiteenlopende reacties. Er werden inhoudelijk heel wat zaken heen en weer geslingerd, critici, voorstanders en neutrale Bokkers, "iedereen" keek en/of reageerde.
Nu is het geen geheim dat er op Bokt heel wat bekenden van elkaar zijn die, bij een meningsverschil, voor elkaar opkomen. Andersom gebeurt (helaas) ook, persoonlijke vetes e.d. kunnen in dergelijke topics heerlijk uitgesproken worden (in duidelijke en minder duidelijke bewoordingen, maar de kern blijft hetzelfde). De ene groep tegen de ander, of een persoon tegen de ander, wat je wilt.
Nu kom ik er voor uit dat ik ook voor ("mijn") bekende bokkers opkom (ja wat een verrassing

Maar om daar nu, voor dat ene antwoord, dat niets anders bevat dan de waarheid (die in dit land van meningsvrijheid geuit mag worden volgens mij) een officiele waarschuwing te krijgen?? Met de motivatie dat de reden wel bekend is? Nou nee, niet echt! Er wordt heel wat modder gegooid op Bokt en ik vind in deze de reactie van de beheerder mijn kant in niet terecht.
Het kan me niets bommen als ik in dit topic afgemaakt wordt door mijn "critici", de mensen die mij niet mogen of die het leuk vinden om een trap onder de gordel te geven. Kom maar op, ik geef mij bloot hier, ik stel me kwetsbaar op. Maar ik ben het gedoe beu, oog om oog, tand om tand, prima, maar doe dat dan ook!
Ik denk dat de persoonlijke vetes van de moddies en van de beheerder te vaak meespelen in beslissingen voor slotjes en waarschuwingen en eerlijk gezegd, ik ben dat beu.
Alvast nedankt voor het lezen van dit topic (wie dan ook), of je het nu met me eens bent of niet, maar ik wilde het uitgesproken hebben en het voelt heerlijk om dit kwijt te kunnen!