Het valt me steeds meer op, overbodig quoten als er op een bericht gereageerd wordt. Ipv "nieuw antwoord" of "snel antwoorden" te gebruiken wordt heel vaak de "quote" gebruikt als men reageert in een topic. Nu kan een quote erg zinvol zijn, als je bijv op een eerdere reactie in een topic reageert of op een deel van een post van een ander. Maar vaak wordt de "quote" simpelweg standaard gebruikt als iemand reageert op de laatste reactie in een bericht. Ben ik de enige die zich stoort aan die -soms lange lappen tekst met- overbodige quotes?
Yup, ik irriteer me er ook aan. Waarom een bericht quoten als je reageert op een bericht direct boven je. Ik zie het nut er niet van in. Kleine quotes heb ik niet zo'n last van, maar lange quotes kunnen me echt irriteren.
Ik vind het alleen niet iets van nu. Ik heb ook niet de indruk dat het meer wordt.
Oooh daar stoor ik me ook zo aan ja, gruwelijk irritant. Een heel eerste bericht uit een fototopic quoten en dan alleen "wat een mooi paard heb je" typen . Zo irritant .
Ik stoor me er ook aan. Kost alleen maar meer tijd om de pagina te laden, je krijgt ontzettend lange scrollbalken. Vooral het quoten van foto's vind ik zeer irritant, daar zou best wat aan gedaan mogen worden wat mij betreft. Of berichtjes quoten die net onderaan een pagina stonden en bij de 2e post dus weer bovenaan staan 'zodat ze wel gezien worden'. ...
knopje quote zit altijd binnen handbereik, bij elk bericht, en je hoeft dus niet naar beneden te scrollen ofzo. Denk dat het ook wel gemakzucht is om snel te reageren op iets.....
xMarieke
Geplaatst: 27-12-11 22:42
SSDesign, als foto's worden gequote, dan kan je temmen en wordt er wat aan gedaan
Sommige mensen quoten de hele OP... hoezo overbodig
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 31-12-11 00:11
@ TS: ik dacht dat ik de enige was die dat irritant vond. haha ben gelukkig niet de enige dan.
Vooral als het bericht er direct boven staat. Soms vind ik het bij lange stukken nog wel handig, als ze een paar pagina's terug stonden of je wilt 1 zin dikgedrukt zodat daar de nadruk op komt te staan waar jij op wilt reageren. Maar verder, nee liever niet
Inderdaad als mensen dan zo'n hele rij foto's quoten en dan op 1 foto een reactie geven... De hele OP quoten vind ik inderdaad ook nogal irritant...
Zo moeilijk is het niet om die weg te halen voor een foto.
patatkraam
Geplaatst: 31-12-11 14:43
passieAppel schreef:
Nee, ik stoor mij er niet aan. Alleen aan het feit dat mensen de OP helemaal quoten.
dit dus
SSDesign
Geplaatst: 31-12-11 14:44
xMarieke schreef:
SSDesign, als foto's worden gequote, dan kan je temmen en wordt er wat aan gedaan
Oh bedankt, dat wist ik niet Maar wel fijn om te weten.
Grapjasjes12
Geplaatst: 31-12-11 14:45
Als een topic heel erg snel gaat is het wel zinvol om meteen te quoten, anders zijn er alweer tig berichten tussen die van jou en waar je op reageerd. Dan wordt het al snel onoverzichtelijk Maar als een topic langzaam verloopt vind ik het idd nutteloos om alles maar te quoten.
Dav
Geplaatst: 31-12-11 14:49
Ik quote enkel datgene wat ik belangrijk vind of waar ik op wil reageren. Soms word de hele tekst gequote en vervolgens 1 zinnetje vet gedrukt duhhhh quote dan enkel die zin denk ik dan..
Sommige penny's sorry mensen quote ook enkel de zin '' oh wat een mooi paard'' om daar vervolgens ; dank je'' op te antwoorden...