Ik heb met mijn bokt account een probleem om ingelogd te blijven.
Ik log in en vink aan dat ik bij ieder bezoek automatisch aangemeld wil worden. Ik zit daarna gewoon lekker te 'bokken' en zie dan ineens dat ik weer uitgelogd ben. Dit heb ik op zowel mijn telefoon als laptop.
Ik weet trouwens niet of het hier goed staat, zoniet, mijn excuses.
Ik heb juist het omgekeerde Ik heb aangeklik staan dat ik NIET ingelogd wil blijven, maar als ik de computer uit gehad heb, weer opstart en bokt open ben ik 9 van de 10 keer nog wel ingelogd.
dat komt denk ik omdat je computer automatisch om de zoveel tijd cookies en onthouden inloggegevens verwijderd! dus dan moet je je steeds opnieuw inloggen..
Ik zit nu op een iPhone te bokken maar ik log ook telkens uit. Ik zoek altijd via zoeken m'n eigen berichten maar dat gaat nu dus niet want dan wordt ik meteen uitgelogd. Dit probleem heb ik niet op m'n pc.
Oh joh! Dacht ook dat het aan mijn laptop lag Net weer gebeurd, op mijn telefoon heb ik er trouwens geen last van, maar dan gebruik ik m.bokt.nl dus misschien dat dit helpt
Dit heb ik ook de laatste paar weken, voordien geen probleem. het is wel zo, als je inlogd op je pc, en even erna inlogd op je telefoon of andere pc, je dan op je pc opnieuw moet inloggen ...