Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonneke schreef:drukte?? als er een topic op slot moet zijn ze er wel als de kippen bij.
Lente schreef:Dat is waarschijnlijk gewoon een kwestie van drukte. Zoals eerder gezegd; als je antwoord wilt op de vraag waarom een specifiek topic een slotje heeft dan kan je het beste de betreffende mod een PB sturen.
Chica schreef:Lente schreef:Dat is waarschijnlijk gewoon een kwestie van drukte. Zoals eerder gezegd; als je antwoord wilt op de vraag waarom een specifiek topic een slotje heeft dan kan je het beste de betreffende mod een PB sturen.
Dit is de beste weg
Ik zie dat Gem het slotje heeft geplaatst, haar kan je dan ook het beste even benaderen maar ik denk dat er nog even tijd nodig is qua besluitvorming en hoe verder, of niet, met het topic
robeer schreef:Maar je mag toch wel ervaringen uit de eerste hand neer zetten?
Of mag dat niet als die ervaringen een Bokker betreffen?
Dat zou ik wel een beetje krom vinden eerlijk gezegd. Als ik oplichter was wist ik het wel: een boktaccount aanmaken. Mogen ze niks over je schrijven en kun je dus gewoon je gang gaan.
Eline schreef:Maar waar het in het kort op neerkomt: Bokt (in het geheel, dus niet wij als beheer maar jullie als gebruikers onder vallen) is geen rechtbank: wij kunnen mensen niet schuldig verklaren. Op het moment dat een (even een voorbeeld) handelaar veroordeeld is wegens mishandeling, mag die uitspraak besproken worden. Een onafhankelijke partij heeft dan immers beide partijen gehoord, alle feiten gewogen en een uitspraak gedaan: schuldig. Zolang dat niet gebeurd is, houden wij de regels aan die ik hierboven beschreven heb: wij zijn geen rechter en staan ook niet toe dat anderen op Bokt zelf als eigen rechter optreden.