Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emirr schreef:Is er ook een "ouwe-wijven" hoekje ergens apart? Wat ik nog niet heb kunnen vinden? Waar niet (sorry hoor.. ik kan er niets aan doen) al dat grut met hun wijze opmerkingen tussendoor reageert? Er zitten zó veel mensen (vooral meisjes) op Bokt. Is er dan niet een aparte afdeling voor bijvoorbeeld 35+? Is het mogelijk om iedereen jonger dan zeg 25 of zo helemaal te blokkeren? Of alleen de meisjes die altijd maar 1 of 2 regels schrijven te blokkeren?
.
MoonChloe schreef:Ach meissie wat vervelend
Jee jee, wat een frustratie......
emirr schreef:MoonChloe schreef:Ach meissie wat vervelend
Psies. Dit bedoel ik.
Je geeft een prima voorbeeld van wat ik bedoel. Zinloze oneliner die indien mogelijk ook nog beledigend is.
Als je niks nuttigs te zeggen hebt of het onderwerp boeit je niet, ga dan gewoon weer wat anders lezen.
emirr schreef:MoonChloe schreef:Ach meissie wat vervelend
Psies. Dit bedoel ik.
Je geeft een prima voorbeeld van wat ik bedoel. Zinloze oneliner die indien mogelijk ook nog beledigend is.
Als je niks nuttigs te zeggen hebt of het onderwerp boeit je niet, ga dan gewoon weer wat anders lezen.
emirr schreef:@troi
Ik zal eens zoeken waar ik dan een serieuzer HK topic (wat dat ook is) kan vinden. Jij zit ook een beetje in de buurt.