Ik heb een verkoopadvertentie waar ik graag een link met foto wil plaats, maar in de link staat het woord prutsmuts (duits). De censuur vervangt dit woord voor prutsmuts en maakt de link niet werkend. Hoe los ik dit?!
Raar, het is nl zubehör in het duits toch? Maar goed, daar heb je niks aan. Je kunt het woord in de link zelf ook niet aanpassen zeker?
Anoniem
Geplaatst: 07-12-11 18:42
_Sim_ schreef:
Raar, het is nl zubehör in het duits toch? Maar goed, daar heb je niks aan. Je kunt het woord in de link zelf ook niet aanpassen zeker?
aangezien er geen trema's in een adres kunnen word de zubehör uitgeschreven als zubeho er Misschien zo? klik Edit: nee,daar maakt hij ook prutsmuts van
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-12-11 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt
xxelviraxx
Geplaatst: 07-12-11 18:43
Bij mij doet de link wel. Ik heb censuur uit staan.
De censuur functie is soms inderdaad wat te enthousiast, niet heel handig dat deze ook woorden in links meepakt. Ik heb de link aangepast in je advertentie, zou het nu voor iedereen moeten doen.
rina
Geplaatst: 07-12-11 19:04
Je kan ook gewoon de foto zelf linken en dan erbij zetten dat hij te vinden is en je de foto hebt gebruikt van de website van Gomeier. Met de link naar de hoofdpagina van Gomeier. De foto zelf is te gebruiken
Of zelf even een foto ervan maken
Anoniem
Geplaatst: 07-12-11 19:05
Oh, ik kreeg hem er niet af, maar bedankt, zal die er dan wel bijzetten. Is alleen jammer dat je dan geen grote versie kan krijgen. Maar goed, het werkt.