Topics van gebruiker in profiel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleandra

Topics van gebruiker in profiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-11 19:35

Ik bedacht me net dat ik al vaker de functie gemist heb, om de geplaatste topics van een gebruiker te zien. Sommige mensen plaatsen bijvoorbeeld heel veel in de huiskamer, waar ik geen interesse in heb, maar ik ben dan wel benieuwd naar haar topics. Om maar wat te noemen, bijvoorbeeld bij mensen die in [UK] plaatsen, ik wil hun kunst zoeken maar heb verder geen interesse in hun geplaatste berichten.
Is het mogelijk om dit in te voeren? En mocht het al vaker ter sprake zijn gekomen, bij voorbaat sorry. :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 19:37

Tikje omslachtig misschien, maar als je zoekt op de naam van de gebruiker bij zoeken, en dan onderaan aan tikt: doorzoek alleen het eerste bericht van een topic. Dan krijg je automatisch alleen topics die door die gebruiker gestart zijn :)

Edit: als je nou ook nog ff aantikt "Toon resultaten als onderwerpen" dan heb je helemaal wat jij bedoelt. Kan je bovenin nog uitzoeken uit welk forumdeel je dat wil zien ook :D
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 03-12-11 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 19:39

zonnebloem18

Re: Topics van gebruiker in profiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 19:55

Als je klikt op zoeken de gebruikersnaam invult en een specifiek hoekje selecteer bij Doorzoek forums en zoekt op onderwerk ben je er ook snel.

Eleandra

Re: Topics van gebruiker in profiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-11 22:11

@slimmerik
Ik bedoelde ook een linkje erheen :D Maar thanks, dat wist ik niet maar erg handig! Dan is dit bij deze ook opgelost, aangezien een extra knopje dan wel erg overbodig is.