Ik snap echt helemaal niet waar ik die 25 nuttige berichten moet plaatsen als ik op alle forums wil! kan iemand me dat zeggen?? ik heb ook al bij de help gekeken, maar nee... ik snap het gewoon niet!
noujah veel succes, owjah gebruik de zoekfunctie anders eens
Frouke_
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-11 17:42
Emie99 schreef:
? Oke sorry hoor, wist niet dat je boos werd
noujah veel succes, owjah gebruik de zoekfunctie anders eens
ik ben niet boos joh! thxx en is goed...!
Barbulet
Geplaatst: 30-11-11 17:43
Waarom moet je zo snel die 25 berichten hebben? Bok gewoon soms wat, dan zit je daar toch zo aan? In je andere topic vermeldt je dat je niet op zoek bent naar de 25 berichten... (ivm onnodig topic) Maar dat ben je dus wel?
aerdenhout1
Geplaatst: 30-11-11 17:45
Bij informatief en dan b.v horses at work, geef daar commentaar op en dan heb je ze zo bij elkaar.
ArabicQueen
Geplaatst: 30-11-11 17:46
Kertvakantie is idd pas in December hoor ... weer een zinloos topic van deze TS
Kertvakantie is idd pas in December hoor ... weer een zinloos topic van deze TS
xMarieke
Geplaatst: 30-11-11 22:30
Moderatoropmerking:
Off-topic reacties en oneliners zijn niet toegestaan. Vanaf nu graag weer on-topic blijven. Wanneer er weer off-topic reacties en/of oneliners worden geplaatst, worden deze verwijderd.
Waarom moet je zo snel die 25 berichten hebben? Bok gewoon soms wat, dan zit je daar toch zo aan? In je andere topic vermeldt je dat je niet op zoek bent naar de 25 berichten... (ivm onnodig topic) Maar dat ben je dus wel?
Ik weet zo snel even niet hoe de gewone gebruikers dat kunnen zien, maar wij mods kunnen via in een link in het profiel zien hoeveel nuttige berichten gepost zijn. En gewoon in een topic reageren telt ook hoor, je hoeft niet speciaal een topic aan te maken. Gewoon reageren onder het tabblad Informatief en dan gaat de teller omhoog.