Tsjarda & Auryn... nieuw lid :-)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Auryn

Tsjarda & Auryn... nieuw lid :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 22:53

Hoi ik ben Els (aka Auryn)

ik heb mijn merrie Tsjarda sinds 2000 als 4-jarige... ondertussen is ze dus 15 jaar :-)

heb veeeeeel ups & downs (meer downs) met haar gekend, maar ik kan wel zeggen dat ze de laatste 2 jaar meer en meer een plezier wordt om mee te rijden.

ik rij vooral recreatief, meer naar het springen gericht, dit doen we alletwee supergraag. jammergenoeg door verscheidene factoren ben ik nooit echt op wedstrijd kunnen gaan :( de eerste jaren wel, maar dat was vooral "oefenjumping" op de stalling waar ik toen stond met haar. aangezien madam alsmaar moeilijker en moeilijker op de van wou, was het dus geen optie om buitenshuis op wedstrijd gedaan, buiten 1 enkele keer, en daar heb ik dan ook erg van genoten!

nu ben ik wel aan het uitkijken om sporadisch (1x per maand of zo), toch eens een poging te wagen om op wedstrijd te gaan. ik wil niet dat dit voor mij een droom blijft... en ze wordt er ook niet jonger op!

wat ik jammer vind is dat ze héél fel veranderd is tov toen ze nog 4 jaar was, de kleuren op haar benen bijvoorbeeld waren prachtig, en zijn nu heel fel afgebleekt.

hieronder wat fotootjes!

hier was ze dus 4 jaar

Afbeelding

enkele jaren geleden

Afbeelding

Afbeelding

enkele weekjes geleden (eindelijk mooi in vorm weer, na een periode van magerte, dankzij vorige stalling!)

Afbeelding

m'n vriend voor de 1e keer op haar, die nog niet veel gereden heeft... vroeger zou ik het niet geriskeerd hebben om iemand onervaren op haar te zetten, maar ze heeft eindelijk hare klik gekregen! <3

Afbeelding

sinds kort rijdt er nu ook wekelijks iemand anders met haar... iemand die meer geduld heeft op dressuurvlak, en dat werpt stillaan zijn vruchten af! héél leuk!!

slechte foto's (uit een filmpje), maar een voorbeeldje van haar springen:

Afbeelding

Afbeelding

criollolover

Re: Tsjarda & Auryn... nieuw lid :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 22:57

is het een appaloosa?

Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 23:02

hmjah de dierenarts heeft bij het chippen "stekelharig" op haar papieren geschreven... iedereen zegt er appaloosa tegen, ik hoorde dat niet zo graag, maarja... eigenlijk moet ik er wel fier op zijn dat ik eentje heb :P

ze heeft geen papieren van geboorte, dus dat zal altijd een raadsel blijven :(

edit: jouw onderschrift is hetzelfde van het mijne, haha super! (alleen appie = paard bij mij :P )

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:05

ik zie geen onderschrift bij jou.....

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:07

Welkom hier, wat een leuk paard heb je..Aftekeningen zijn bijzonder!

Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-11 23:31

bedankt :-)