Vroeger was het duidelijk:op EA Commercieel kon ik alle acties kwijt en iedereen kon in het topic reageren, antwoorden plaatsen ed. Nu wil ik graag even weten waar ik aan toe ben mbt acties voor bokkers.
Bijv. ik wil als Barokshop een verloting van een hoofdstel of halster doen. Iedereen die mee wil doen aan de verloting kan een reactie plaatsen met bijv. maat/kleurvoorkeur en de actie loopt 2 weken. Mag en kan dit en zo ja, waar?
Voorbeeld 2, een prijsvraag waar iedereen zijn mooiste foto inzendt in een reactie. Bijv. van zijn barokke outfit en kan daarmee een prijs winnen. Wederom mijn vraag: mag en kan dit en zo ja, waar...
Alvast bedankt voor jullie feedback!
ThePast03
Geplaatst: 27-11-11 21:42
Beide voorbeelden horen thuis op EA Commercieel, reageren zal dan wel via privébericht moeten want in het topic zelf reageren kan niet meer op EA Commercieel.
Marja
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-11 21:47
En als mezelf mag ik wel voor de leuk ergens een topic openen waar iedereen een foto mag plaatsen van z'n mooiste barokke outfit?
ThePast03
Geplaatst: 27-11-11 21:51
Een gewoon topic "voor de leuk" dus niet met commerciële bijbedoelingen mag je inderdaad gewoon openen. Als het een fotoverzameltopic moet gaan worden zoal in jouw voorbeeld dan moet je even de tag [FOTO] in de topictitel plaatsen.