Het is een touchgedeelte, die moet je aanraken en dan is het alsnog weg. Bijzonder ingenieus, zeker een nieuw dingetje van Bart?Ik heb er geen last van iig.
Lente schreef:Ik heb hem besteld en dus (?) nergens last van Ik niet, krijg hem met de bit thuis, hoef hem dus niet. Maar dat balkje mag wel weg, beetje irritant.
ook hier wil hij na vloeken, schelden, boos kijken, op sluiten klikken, dreigen etc níet verdwijnen.. Ik vind 'm ook op en top irritant
Bij mij sluit ie ook niet, heb 'm nu al 10 keer geprobeerd weg te klikken NEEE ik bestel hem lekker toch niet
MamaMiesje schreef:Froukje1993 schreef:Hijs weg!! Zie je wel, lief zijn helpt Zekers!!En ik was niet eens lief
Bij mij wil 'ie ook niet weg! *kijkt boven aan de pagina en ziet dat het als sneeuw voor de zon verdwenen is *
Vind trouwens wel dat er ietsje duidelijker aangegeven kan worden dat je hem al krijgt bij een abbo op de bit.. Had hem dus bijna besteld
Sabinee__ schreef:Vind trouwens wel dat er ietsje duidelijker aangegeven kan worden dat je hem al krijgt bij een abbo op de bit.. Had hem dus bijna besteld Voorpagina nieuws even lezen de volgende keer