nieuw mailadres bij kennisgeving?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

nieuw mailadres bij kennisgeving?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 14:42

Een beetje een onduidelijke titel misschien, maar ik zal em uitleggen.

Elke keer als er in een topic gereageerd word waar ik een abonnement op heb, krijg ik netjes een melding in mijn mailbox. Dit was altijd afkomstig van webmaster@bokt.nl. Nu kreeg ik er net ook weer twee binnen, maar die waren afkomstig van support@bokt.nl.

Is er iemand van het team die kan vertellen of ik gek aan het worden ben, of is het de bedoeling dat het van een ander mailadres afkomstig is?
Het maakt natuurlijk verder niets uit maar ik las in eerste instantie alleen het woord support, en ik schrok, waar heb ik om support gevraagd ;-)!

BartVB
Eigenaar

Re: nieuw mailadres bij kennisgeving?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:56

Klopt, dat is een paar uur geleden aangepast. Alle mail kwam van 'webmaster@bokt.nl', daar gaan ook de reacties heen. De webmaster mail wordt echter niet door de webmaster beantwoord maar door de support mensen (meestal moderator ThePast03), daar wilde we wat meer duidelijkheid in aanbrengen.

Maar als dit verwarring oplevert dan is dit misschien niet zo'n handig plan. Ander punt is dat 'webmaster@bokt.nl' al bekend is bij een hoop mensen/mail providers waardoor deze mail waarschijnlijk beter bezorgd wordt dan mail van een nieuw adres. Ga ik nog eens naar kijken :j

Overigens zijn er wat meer dingen veranderd aan de mail de afgelopen dagen in de hoop dat mail beter wordt bezorgd. Vooral Hotmail bleef problemen geven op dat vlak.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 14:58

Ik heb geen hotmail maar gmail, dat levert bij mij geen problemen op. Ik moet wel zeggen dat ik nu ik je verhaal lees, het wel wat onduidelijk vind. Het komt van support maar het gaat als je beantwoordt naar webmaster, dat maakt het wat ingewikkelder. Misschien is het dan inderdaad handiger om het bij het oude te houden...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:00

Het was zo dat het van webmaster kwam en dan antwoorden naar webmaster gingen. 'Webmaster' wordt alleen niet gelezen door de beheerder van de site (wat normaal het geval is) maar eerder door een support afdeling, dat was verwarrend dus en niet helemaal correct :)
Nu is het zo dat het van support komt en dat antwoorden daar ook heen gaan.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 15:00

Ok, ik snap em! Misschien handig om even in een nieuwbrief te vermelden, of was je dat al van plan?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 15:05

Nog een andere vraag: ik krijg nu van 1 topic de ene keer een melding afkomstig van support en dan weer van webmaster, heb je daar een verklaring voor?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 15:21

Yup, ben er nog even mee bezig.

Situatie nu:

Mails komen allemaal van het support email adres maar als het goed is zie je 'Bokt.nl' als naam. Dat is denk ik de handigste/beste oplossing op dit moment.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 15:22

Ja, dat klopt, nu staat er Bokt.nl, dat is helemaal duidelijk in je mailbox! Goeie zet Bart!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:44

Dat staat er nu bij mij ook :)