Het zeikerige aan Bokt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blubdevis

Het zeikerige aan Bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 00:21

Even jullie opinie, maken jullie het ook niet super vaak mee dat je door andere gebruikers wordt afgezeken en ze meteen naar een of andere mod stappen? Dan wordt je vervolgens op je vingertjes getikt alsof je een klein kind bent,,?? En dan meteen een slotje op je topic omdat niemand meer mag reageren?

Ik vind dit persoonlijk van Bokt nogal kinderachtig, ze hebben heus geen machtspositie, er zijn immers duizende paarden fora's te vinden op internet..

Svp, geen persoonlijke aanval (want daar is men nogal goed is) Maar jullie mening ten opzichte van deze stelling!

KimD

Re: Het zeikerige aan Bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:22

BAMBAMBAM!

Ik voel een heuse bokt-rel aankomen. :)) Succes ermee!

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 00:23

Nou daar sta ik ver boven hoor ;).. maar dit geeft wel aan dat je weet hoe het hier werkt ;)..

xHelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:23

nohh ik niet, ik gok dat dit topic al voor de 2e pagina gesloten is :+

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:23

Mods hebben we degelijk een machtspositie, en dat is maar goed ook. Ik vind het nu al lang niet altijd even gezellig in elk topic, maar zonder mods zou dat nog erger zijn ben ik bang.
Helaas is de mens nu eenmaal zoals die is, wij zorgen er zelf voor dat het sluiten van topics en op de vingers tikken nodig is.

Anyways, succes ermee :+

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:24

heel raar, ben al íets langer aanwezig op bokt en post ook wat meer
maar nog nooit gezeur gehad....
is bokt dan zeikerig of..

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:25

Ik word die 'ik tem even' reacties zo zat :=

Verder heb ik eigenlijk nergens problemen mee :Y)

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 00:25

Natuurlijk is die 'macht' nodig, maar om een topic dicht te maken en mij een dom mailtje dturen omdat ik reageer in een topic dat in 1990 voor het laatst besproken is, terwijl we nu in een heel andere tijd leven, gaat erg ver..

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:26

Lekker zinnige reacties... :n

En ik ben het wel met TS eens, als er ook maar iets buiten de grenzen gaat word het topic op slot gegooit en dan denk ik 'jongens, kan dat nou echt niet anders?'

Maarja... het zorgt er wel voor dat sommige mensen dan maar helemaal niks meer zeggen.

IMJ

Betreffende topic had 2 foto's te weinig. 1e Reactie was al gelijk: ik TeM.
Jammer dat ie na de 2e reactie direct gesloten werd idd.
Begrijp het wel, regels zijn regels maar toch.. zie soms ook het probleem even niet. Ik snap dan ook niet dat mensen direct melding maken..

Kitsolu

blubdevis schreef:
Natuurlijk is die 'macht' nodig, maar om een topic dicht te maken en mij een dom mailtje dturen omdat ik reageer in een topic dat in 1990 voor het laatst besproken is, terwijl we nu in een heel andere tijd leven, gaat erg ver..

Vind je? Als ze dat niet zouden doen was het een grote rotzooi.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:27

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 00:28

JessAndHope, precies! men mag wel iets soepeler worden in het TeM gedrag, dit verpest dit hele forum, want ben eerlijk, het is algemeen bekend dat bokt nogal zeikerig is in omgang met hun gebruikers, klanten en daarmee gasten, en die gebruikers zorgen toch voor je omzet, want zijn die er niet, plaatst niemand reclame in je forum..

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 00:29

mika11, ja dit speelt zeker een rol, maar ik vroeg om een mening, ik vertel mijn levensverhaal daar toch niet?!

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:30

Ja en dit topic word zo ook gesloten!
Oh voor de lievelingen onder ons: tem even!

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:30

Nee, maar als je zo'n topic opent, is het wel handig van tevoren even de regels te lezen.
Dan had je het hele probleem niet gehad.

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 00:31

Nee, ik open een topic, en omdat er 10.000 sub topic's zijn weet ik niet meer waar ik normaal een paar fotos voor mening kan posten..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:31

welkom op bokt :Y)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:32

hahaha is het topic nou nog open ?? tja sommige regeltjes vindt ik ook nogal vervelend,, maar lees de regeltjes even door en bedenk daarna of je uberhaupht nog een topic wilt plaatsen,, hoef je je ook niet te ergeren :P

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 00:33

Nee, maar dan speelt het verhaal dat ik zojuist noemde op, geen klanten = geen geld..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:33

Misschien moet er een beslisboom komen.. :D Maakt het wat makkelijker dan alle regels doorlezen..
Heeft u 5 foto's of meer? -> ga door naar de volgende stap.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:34

Het hoeft van mij niet altijd gezellig te zijn in een topic, ik ben best wel in voor een stevige discussie. Het is alleen jammer dat er bokkers zijn die dat niet aankunnen of niet begrijpen en dan ' raar' gaan doen. Het is wel jammer dat degene die wél stevig kan discussiëren, dan op de vingers wordt getikt door een mod. Ze zouden juist de persoon die niet kan duscussiëren op de vingers moeten tikken.
Ik heb persoonlijk nooit waarschuwingen gehad, ik tip een mod als er echt iets raars aan de hand is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:36

Het is inderdaad waar dat er veel verschillende subfora zijn en ik kan me voorstellen dat het daarom voor (relatief) nieuwe gebruikers soms lastig is om te vinden waar een topic precies geplaatst moet worden.

De reden dat mods de regels duidelijk hanteren is omdat het anders een chaos zou worden. Er zijn momenteel iets van 75 teamleden op 150.000 actieve gebruikers. Je kan je voorstellen dat als de regels niet duidelijk gehanteerd zouden worden het helemaal een dagtaak zou worden om bokt gezellig te houden.

Overigens wil ik nog even inhaken op wat je aanhaalt in je openingspost, dat bokt geen machtspositie heeft omdat er veel andere paardenfora zijn.

Een machtspositie zou ik het zeker niet willen noemen (dat woord heeft voor mij een negatieve associatie) maar bokt is wel het grootste paardenforum ter wereld. :)

blubdevis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 00:37

Ja, begrijp mij niet verkeerd, maar niet-kunnende berichten moeten ook zeker worden bestrijd.. maar als je net even iets zegt wat een ander niet als opbouwende kritiek opneemt heb je 'oorlog',, ik luister ook naar mijn instructrice en val haar ook niet aan als me op punten wijst..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 00:38

Veel 'zeikerige' dingen kunnen voorkomen worden, als mensen eerst de regels zouden lezen. Dat zou de mods zelfs nog een hoop werk schelen... waardoor er ook minder 'controle en machtspositie en al die blabla' nodig is.