Nu ik al een tijdje hier mee lees wil ik me ook even voorstellen. Na een lange tijd niets met paarden te hebben gedaan ben ik sinds begin september weer aktief bezig met het paard van mijn moeder. Ik zat wat op internet te surfen voor informatie (na vijf jaar niet met paarden te doen zakt dat toch een beetje weg) en kwam ik op deze site terecht. Ik ben iemand die zich goed thuis voelt op fora en toen ik op deze site kwam besloot ik me aan te melden. Al ruim twee maanden lees ik mee en zoek ik topics op als ik ergens tegenaan loop waar ik meer over wil weten. Ik vind het echt een super informatieve site en ik vind het echt top hoe iedereen elkaar hier helpt!
Ik merk dat het me leuk lijkt om ook zelf aktief te worden hier op de site en daarom wil ik me eerst even voorstellen. Ik ben dus Micha, 26 jaar, getrouwd en woon samen met mijn man en twee katten in een appartementje in Roosendaal. Ik heb van mijn 10 tot mijn 21 paardgereden en ben toen door omstandigheden gestopt, sinds begin september heb ik het weer opgepakt en ik kan me gewoon geen leven zonder paarden meer voorstellen.
En natuurlijk wil ik Joris ook even voorstellen. Joris (officieel Jonkman Joris) is een 20 jarige KWPN'er het is het paard van mijn moeder, maar ik ben eigenlijk degene die er het meeste mee doet. Op dit moment rij ik niet, want in de jaren dat ik niet heb gereden ben ik veel aangekomen en ik ben nu te zwaar om op hem te rijden. Hopelijk gaat het me lukken af te vallen en kan ik weer gaan rijden, maar voorlopig vermaken wij ons prima met longeren, loslopen in bak en weer een band op te bouwen. We hebben nog meer dan genoeg waar we ons mee bezig kunnen houden dus wij vervelen ons niet.
Vinden jullie mij niet mooi poseren?

Even mijn meest verleidelijke blik voor de foto.

Hopelijk ga ik het hier nog lang naar mijn zin hebben en kan ik veel van jullie leren en jullie misschien ook nog wel wat van mij.
Groetjes Micha