Hoe quote je bijv. 2 reacties in één antwoord?
Ik heb best vaak gehad dat een modje dat, nadat ik 3 aparte posts had geplaatst

Best dom eigenlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susyb schreef:Dat kan niet....
Volgens mij kunnen alleen modjes dat
passieAppel schreef:Ik zit nu al best lang op Bokt, maar...
Ik heb best vaak gehad dat een modje dat, nadat ik 3 aparte posts had geplaatst, voor mij heeft gedaan.
Best dom eigenlijk
Susyb schreef:Oww op die manier.. dan sorry het kon dus wel
passieAppel schreef:Susyb schreef:Dat kan niet....
Volgens mij kunnen alleen modjes datSusyb schreef:Dat kan niet....
Zoo
Dankje!!
Marije_jiplover schreef:Als je via de knop "nieuw antwoord" naar de antwoordpagina gaat, zie je onder het venster waar je je antwoord typt, de berichten van de mensen voor je in het topic.
En rechtsboven in elk bericht staat de knop "quote". Als je die aanklikt, komt die post in jouw antwoord vakje.
En als je daarna een ander bericht ook op quote klikt, heb je die post ook in je antwoordvak.Susyb schreef:Dat kan niet....
Volgens mij kunnen alleen modjes datpassieAppel schreef:Ik zit nu al best lang op Bokt, maar...
Ik heb best vaak gehad dat een modje dat, nadat ik 3 aparte posts had geplaatst, voor mij heeft gedaan.
Best dom eigenlijk
Zo heb ik dus beiden posts boven me in 1 bericht gequote.
Edit: wat Lente zegt dus
Lente schreef:Jawel hoor, als je op 'nieuw antwoord' klikt staat onder het vak waar je in kan typen het topic op zijn kop (laatste post eerst) en daar kan je dan verschillende dingen op 'quote' klikken.
Wat je ook kan doen is een extra tabblad openen en steeds de quote copy pasten in je extra scherm
Susyb schreef:Dat kan niet....
Marije_jiplover schreef:Als je via de knop "nieuw antwoord" naar de antwoordpagina gaat, zie je onder het venster waar je je antwoord typt, de berichten van de mensen voor je in het topic.
En rechtsboven in elk bericht staat de knop "quote". Als je die aanklikt, komt die post in jouw antwoord vakje.
En als je daarna een ander bericht ook op quote klikt, heb je die post ook in je antwoordvak.Susyb schreef:Dat kan niet....
Volgens mij kunnen alleen modjes datpassieAppel schreef:Ik zit nu al best lang op Bokt, maar...
Best dom eigenlijk
quartel schreef:quote="Susyb"]
Best dom eigenlijk
Iris82 schreef:Ik heb daar nog ooit een tutorial voor gemaakt op YouTube.
Niet lachen.
http://www.youtube.com/watch?v=RbgHaiE7BUI
Iris82 schreef:Ik heb daar nog ooit een tutorial voor gemaakt op YouTube.
Niet lachen.
http://www.youtube.com/watch?v=RbgHaiE7BUI
criollolover schreef:haha! en ik altijd maar denken.........hoe dan ze dat toch?? en het is weer zoooo simpel,
weer wat geleerd!!![]()
![]()
LynnDenise schreef:zo dus hihihIris82 schreef:Ik heb daar nog ooit een tutorial voor gemaakt op YouTube.
Niet lachen.
http://www.youtube.com/watch?v=RbgHaiE7BUInou je hebt mij echt wel wijzer gemaakt! Ik wist niet dat het selecteren en dan quoten kon