En ja, ik sta in een andere wereld een beetje gekend als freak, maar gepassioneerd klinkt mooier vind ik persoonlijk

Sinds een jaar wonen we op een échte hoeve, met veel ruimte voor de beestenbende. Dat bracht veel muizen met zich mee (en helaas ook ratten), dus hebben we 2 ex-zwerfpoezen geadopteerd uit het asiel. Ondertussen is hier nog een derde kat komen aanwaaien, die ook blijft blijkbaar

Met de koop van de hoeve kwam mijn droom wat meer in zicht; namelijk 2 eigen paarden. Ik had m'n hart gezet op een Tenessee Walking Horse, als - in mijn ogen - ideaal recreatiepaardje, en een Tinker of een Belgisch trekpaard als menpaard. Maar m'n man droomde al zo lang van een Baudet du Poitou... en zo kwamen in plaats van 2 paarden 2 ezels bij ons wonen!
Helaas is 1 van onze ezels ziek, waardoor we sneller dan gepland op zoek zijn naar een derde Poitou, als gezelschap zodat we niet plots met 1 ezel overschieten...
De Poitou heeft ons hart helemaal ingepalmd, we overwegen zelfs dit ras te fokken (maar dat zijn momenteel nog écht wel verre toekomstdromen!).
Onze ezels zijn zadelmak, worden bereden door de dochters en moest onze ene ezel geen afwijking hebben aan de onderkaak - waardoor hij zeer slecht kan eten en hij momenteel verzwakt is - waren we van plan om met hen te mennen.
Als aanvulling op de dierenbende heb ik dus ook een lieve echtgenoot - die goed gek was om met mij te trouwen

Ik heb geen idee of het me zal lukken dit forum te volgen, waarschijnlijk zal het bij hier en daar een vraag of een posting blijven, vrees ik... Maar ik vond het toch netjes om me als meelezer ook eens officieel voor te stellen