Eigen berichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Floor_x

Eigen berichten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-11 16:59

Er zijn hier al een aantal topics over geweest, en die worden telkens met hetzelfde argument van tafel geveegd; "De eigen berichten lijst is niet om op te ruimen".

Maar wat ik me dus afvraag, en ook best irritant vind, is dat wanneer ik op eigen berichten klik heb ik 4 pagina's aan eigen berichten.
Maar zodra ik naar pagina 2 wil, heb ik ineens 10 pagina's...

Op pagina 1 staan enkel de pagina's met een stipje, maar zodra een topic erg oud wordt of als ik merk dat ik toch niet meer meelees dan doe ik dat stipje weg (lijkt me dat die functie er niet voor niets is?).

Zodra ik dus wil bladeren tussen eigen berichten naar onderwerpen die ik interessant vond, staan ineens alle topics waar ik ooit op heb gereageerd er tussen, terwijl het stipje weg is...

Dit is trouwens niet altijd zo geweest, kan me wel herinneren dat je eerst wel gewoon kon bladeren in je eigen berichten en dan alleen de stipjestopics er stonden...

Dus, waarom is dit?

DearLove

Re: Eigen berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-11 17:04

Ben met je eens dat eigenberichten opgeruimd moet worden het word te onoverzichtelijk, doe er dan iets bij als bijv. eigentopics zodat je ook je eigen topics later kunt terug vinden voor oude foto's etc.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 12:12

Helemaal mee eens! :)
Bij mijn tweede pagina staan ook topics die op de eerste pagina ook staan.. Het is erg onoverzichtelijk en irritant..

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 16:43

Ik schop 'm even omhoog, ben wel benieuwd of we eindelijk een keer een duidelijk antwoord kunnen krijgen...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 17:40

Ik denk niet dat er een duidelijker antwoord is als dat het databeest van slag raakt van gebruikers die hun eigen berichten opruimen. Het is een leuke tool om te kijken of er gereageerd is in recente topics waarin jij ook gereageerd hebt, maar meer ook niet. Wellicht kan er wel wat aan gedaan worden zodat het voor opruimers beter te managen is, maar dat heeft op dit moment geen prioriteit.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 23:02

Floor_x schreef:
Dit is trouwens niet altijd zo geweest, kan me wel herinneren dat je eerst wel gewoon kon bladeren in je eigen berichten en dan alleen de stipjestopics er stonden...

KLopt, ik vind het eigenlijk ook wel erg jammer dat dit niet meer kan. Puntje voor op de to-do-list? O:)