Ik rij sinds vorig jaar november en ik kan al aardig wat maar ik vind dat ik zelf nog wel een beetje een beginnede ruiter ben want galloperen durf ik niet meer want ben er een keer afgevallen en toen brak ik mijn pols

en er stond bij hij moet nog veel leren (dat kan ik ook doen aleen galloperen niet maar ik heb een vriendin die rijd al aardig goed en die wil hem eventueel ook wel een aantal dingen leren)
En er stond bij dat hij wel een ruiter nodig heeft die niet bang is ik ben niet bang op een paard ik wil aaaleeen niet galloperen dus zou die dan een geschikt paard voor mij zijn??
Reageer ff plzzzz
Groetjes Sanne p.s. ik ben 172cm en word dinsdag 13
Ik heb alle reacties gelezen maar en kunnen er nog meer bij! laat je mening horen
dit stond er in de advertentie
Hallo Allemaal.
Een paar maandjes geleden hebben wij Enjoy gekocht.
Een supper lieve E pony van 4 jaar..
Stokmaat: 1.55 en kan uiteraard nog groeien.
ruin.
Reden van Verkoop:
Eigelijk willen we Enjoy niet kwijt, maar we hebben toch besloten het te doen. Enjoy was bedoelt voor mijn zusje.. Mijn zusje is erg onzeker geworden.. en zoekt toch liever een pony die wat meer kent..Enjoy heeft een zekere ruiter nodig. als ik op hem stap is er niks aan de hand, gaat er iemand opzitten die bang is.. dan word enjoy gewoon zelf ook onzeker... En dit gaat dus niet helemaal samen, mijn zusje heeft dus geen klik met hem. wat ik supper jammer vind! Als ik tijd voor hem had was ik zelf zeker met hem verder gegaan, maar ik heb nu mijn zoontje van 1 jaar, en een opleiding, en een eigen paard. Enjoy is heel braaf in stap en in draf.. Galop vind hij zeer moeilijk waar door hij kleine bokjes kan geven.. het bos in gaan vind hij helemaal geweldig, langs de weg vind hij ook helemaal goed, hij is niet bang voor verkeer! Het was eigelijk de bedoeling dat enjoy bij ons zal blijven, dit omdat hij geen fijn verleden achter de rug heeft. Heb van verhalen hier op bokt gehoord dat hij verwaaloosd op een stuk modder gestaan heeft, met te lange hoeven ect.. ik zoek een fijne plek voor hem waar hij dit keer echt blijven kan! hij heeft zoals ik hoorde al meer als 5 verschillende eigenaren gehad, en hij is nog maar 4 dit vind ik erg zielig!! Ik wou enjoy graag houden.. Maar Enjoy vind het rijden zelf supper! en het bos in gaan helemaal geweldig.. hij gaat het water in, en kan een leuke sprong doen! dit wil ik niet van hem af nemen, ik zoek dus iemand die lekker met hem aan de slag wil gaan!
Kan zeer goed met andere paarden en pony's zeer sociaal.
een echte knuffel heer.
Als je hem ophaalt vanuit het weiland, en je neemt hem mee met het halster kan je hem los laten dan loopt hij mee tot waar jij stopt.
Je kan zonder zadel er op zitten, er is zelfs met ze 2en zonder zadel op gezeten, het is opzich wel een makkelijke pony, alleen moet nog veel leren!
Stevig gebouwd, maar kan toch zeer leuk lopen!
een echte beauty.
pony met volle manen en supper volle staart
je kan zonder zadel met hem springen, dit vind hij gewoon zo supper.
Hij gaat alleen weg naar een goed tehuis
Manege's & handelaren hoeven absoluut niet te reageren..
paspoort aanwezig. geent, ontwormd en absoluut goed verzorgd!
Vraag prijs, 1000 euro dit omdat ik een goed tehuis voor hem wil!