Even voorstellen.. :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloemetje87

Even voorstellen.. :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 19:27

Hey hey,

Bij deze stel ik me even voor.
Ik ben Femke, 24 jaar, ik woon in noord holland en naast de paarden ben ik ook gek op honden en aquaria. Ik rij sinds mijn 8ste paard, eerst op een manege in Amstelveen en daarna heb ik een aantal verzorgpaarden gehad. De laatste paar jaar stonden de paarden door omstandigheden helaas op een laagpitje maar sinds een aantal maanden ben ik weer lekker actief tussen de paarden: heerlijk! <3 Wat heb ik dat gemist zeg! Op het moment rij ik op de zaterdag een ontzettend leuke en lieve haflinger, maar ik zou er nog wel een paard bij willen hebben om een paar dagen in de week op te rijden: tips zijn welkom! ;) Tussen door heb ik al af en toe als gast mee gelezen met topics :o o.a. heerlijk gelachen om de leuke paarden anekdotes! :')

Nu toch maar besloten om actief mee te gaan kletsen want dat is natuurlijk veel leuker en gezelliger! :D

Groetjes Femke :)

RonavhN

Re: Even voorstellen.. :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:28

welkom :D
voor verzorgpaarden kan je misschien eens hier op EA VP (verzorgpaarden) rond neuzen ;)

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:28

welkom hier!
eigen paardje geen optie?

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 19:31

Wow dat zijn snelle reacties haha :D

Thnx voor de tip! :)
Een eigen paard blijft de komende jaren helaas nog een droom: mijn budget is te laag ;-) Maar wie weet wat de toekomst brengt he?! :D

RonavhN

Re: Even voorstellen.. :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:36

dan zitten we in hetzelfde schuitje femke ;) ook hier helaas niet genoeg centjes voor een eigen knollie :P
maar ben heel blij met mijn huidige bijrijd/verzorgfjordje (die ik dankzij bokt gevonden heb btw :D )

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 21:04

Ronaa94 schreef:
dan zitten we in hetzelfde schuitje femke ;) ook hier helaas niet genoeg centjes voor een eigen knollie :P
maar ben heel blij met mijn huidige bijrijd/verzorgfjordje (die ik dankzij bokt gevonden heb btw :D )

Tja je moet ook wat te dromen hebben he... ;-) Onze tijd komt nog wel! :D