Ik vind het subforum momenteel niet uitnodigen om er een informatieve link neer te zetten, of de link van mijn stal (als ik die zou hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Op dit moment werkt het forum in huidige staat goed en is het relatief drukbezocht. Qua paardenlinks staat er redelijk weinig tussen om daar een apart forum voor te maken. Daarnaast, wat er tussenstaat zijn redelijk 'simpele' filmpjes. Bokkende pony, mooie collage van 'inspirerende momenten', et cetera. Geen dingen die echt misstaan tussen de grappige algemene filmpjes. Voor informatieve links (waar vaak een discussie bijhoort) is een Links-forum toch niet de beste optie: dat past gewoon beter op het forum waar het inhoudelijk bijpast.
We zijn er dus voor om de status quo aan te houden: Links is er voor 'fun-filmpjes etc' en soms zullen die paardgerelateerd zijn. Een lijst van inhoudelijke, informatieve links voegt in forumvorm eigenlijk niets toe aan Bokt. En inhoudelijke links die horen bij een vraag, discussie, etc, kunnen prima op de fora waar ze qua onderwerp bijpassen.