Ik heb een tijdje geleden een topic geopend in BRT, waar ik een update wilde plaatsen. Maar omdat er al een tijdje niet gereageerd was, wilde ik eerst toestemming vragen aan een MOD om het weer te openen. Bovenaan de BRT-pagina staan Revanches, Martine en Tanja als MODs aangegeven, maar als je in hun profielen kijkt, is geen van hen MOD van BRT. Op het tabblad Vraag-Maar-Raak staan zij als MOD's van alle Vraag-Maar-Raak forums. Wie zijn nu wel de MODs, en wie moet ik dus een PBtje sturen over een vraag in BRT? Alvast bedankt!
Oke.. Ik had Tanja al gePB't, inmiddels ruim een week geleden, maar dat bericht is nog helemaal niet geopend.. Toch ook Revanches en Martine even proberen. Dankjewel!
Apple
Geplaatst: 08-11-11 11:55
Ja hoor, zij zijn de mods van BRT. In hun onderschrift staat VMR, dus dat zijn gewoon alle VMR onderdelen
Je kunt ze gewoon een PB'tje sturen
Apple
Geplaatst: 08-11-11 11:56
*ziet dat Amanda al langs is geweest *
Tanja heeft het nogal druk, dus dan kun je inderdaad beter een andere mod benaderen
Edit: tanja heeft ook in haar onderschrift staan dat je beter een van de collega's kunt benaderen
Inmiddels heb ik je vraag al beantwoord. Even een van de andere moderators aanspreken was ook geen probleem geweest. Iedere greenie mag je de vraag stellen, zij zullen wel aangeven of je bij de juiste persoon ervoor bent of dat je naar een andere greenie wordt verwezen.