'k Ben nieuw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Extremist

'k Ben nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 23:45

Hallo lieve jongetjes en vooral meisje!

Ik dacht, ik kom even hoi zeggen en mezelf voorstellen. Hebben mensen een idee van wie ik ben en zuks :)

Ik ben 22 en een collectors item op deze website: een man! Nja, jongetje. En ik weet nog wel bij de introductie van mijn studie, hoe ik mij presenteerde: "grote fan van ZZ Top en overige American Hard Rock bands! Gek op auto's en sleutelen! Hou van sporten waarbij je elkaar hard kan tackelen, en vooral van flink gevaarlijk en stoer doen! 8-) En paardjes, hihi."

Dat werd verrassend genoeg niet helemaal vlekkeloos ontvangen. Ik studeer HBO autotechniek, een overwegend mannenopleiding. Na de eerste vreemde blikken te hebben gekregen werd mij door een jongeman die zich voorstelde als een voetballer, gevraagd of ik homo was. "Ja, vast. Ik word omringd door honderd vrouwen en jij deelt de douches met vijftien man. }>" Het valt me op dat er nog steeds een taboe is bij mannen onder elkaar, als het om paarden gaat. Best apart. Hells Angels -> stoer want 1584 cc en 73 PK motor 8-) Ik ernaast op 1 PK: "Draf, draf, kom op nou!" -> niet zo stoer. Jammer! ;)

Ik zit niet bij een manege maar vind het heerlijk om door de wildernis op vakantie te rijden, met meerdere PK's maar ook zeker met één - wat toch wel zo'n vier keer per jaar plaatsvindt. Van paarden weet ik helemaal niets, maar dat ga ik hier dus proberen te leren. Mijn doel is vooral een beetje om wat leuke stekjes en plaatsen te ontdekken om te rijden. Mocht je ooit een vreemd mannetje gehuld in smeermiddel en olie op een paard zien zitten, denkend heel stoer te zijn omdat Born to be Wild hard klinkt, afvragend waarom er niets gebeurt als ik aan dat paard zijn oor draai, geef even een brul en zeg hallo! Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

Tijd om het testosterongehalte naar een nieuw niveau te blazen! 8-)

Tabee!

Captain

Re: 'k Ben nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 08:07

Haha, leuk omschreven. Welkom op Bokt, valt me mee dat je nog geen 10 pagina's met je topic hebt bereikt omdat je een man bent. :D

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 08:27

Nou dat viel mij ook gelijk op. Als het in de topictitel had gestaan had het er hier vast al anders uitgezien!

:D Wat een leuke intro! er zijn hier vrij veel mensen die naar grote natuurgebieden gaan en daar de weg weten en stallen en dergelijke die er vlakbij zitten. Ik denk dat je zo een aantal plekken hebt waar je terecht kunt om te paard (en ja ik vind dat WEL heel stoer :D) de wildernis te verkennen ;)

welkom op bokt!

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 08:43

Haha leuke intro :') Welkom! :D :D

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 08:49

Geniaal intro!! Welkom!!

Atalja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 08:55

Leuke intro haha, welkom hier! <3

DivaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 08:58

Hahah, halloooo medeNoordHollander,

wat leuk!

Extremist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 13:31

H_Nalanta schreef:
Haha, leuk omschreven. Welkom op Bokt, valt me mee dat je nog geen 10 pagina's met je topic hebt bereikt omdat je een man bent. :D

Och, 'k heb het nooit goed gedaan bij de vrouwen dus ik ben blij met een score van vijf reacties :P

@ Wen_en_Jelle: ja daar ben ik al achtergekomen ook. Ik hoorde gisteren al iemand over IJsland, en dat heeft ook al heel erg mijn interesse gegrepen :) Ik denk wel dat ik op het goede forum ben gekomen om wat leuke stekjes te ontdekken! :)

Dank dank @ mijn mede Noord-Hollander en de rest voor de welkomsgroet! Leuk hier te zijn! :)

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:35

Het is dan maar goed dat je hier genoeg vrouwen om je heen heb misschien kun je er dan achter komen waarom het nooit goed is gegaan ;)..

Maar je heb een leuke intro over jezelf geschreven!

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 13:37

Welkom!

Wat een leuke schrijfstijl heb je! Veel plezier op bokt....

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 14:02

Extremist schreef:
werd mij door een jongeman die zich voorstelde als een voetballer, gevraagd of ik homo was. "Ja, vast. Ik word omringd door honderd vrouwen en jij deelt de douches met vijftien man. }>"

_O- Zo is het maar net :D
hartelijk welkom hier!!

Extremist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 23:32

Netam89 schreef:
Het is dan maar goed dat je hier genoeg vrouwen om je heen heb misschien kun je er dan achter komen waarom het nooit goed is gegaan ;)..

Yeah, that's the spirit! 8-)

Haha, misschien vergt het een kanttekening dat mijn zelfspot niet altijd serieus is :P Wederom dank @ hierboven :) Blij dat de introductie zo goed viel, was voor mij toch wel een beetje twijfelen, haha. Na goed, tot elders op het forum, massaal! ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 23:36

Wat heb jij een geweldige schrijfstijl, echt heerlijk. :D :D

Welkom hoor, en veel plezier!

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 23:38

welkom!!
misschien zijn de bokkers inmiddels al wat rustiger geworden van wat testosteron.
maarre van harte welkom, en raak vooral net verslaafd aan bokt.

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 21:33

Halllooo :)

Gezellig!

evilamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:09

Welkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 12:58

Geniaal :')