Tip de NR, reactie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Tip de NR, reactie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 21:14

Hoi!

Ik zat zo even te kijken, maar hoe zit het met als je de NR tipt? Krijg je dan op een manier een reactie of niet? Bij het gebruikerspaneel staat de TeM natuurlijk wel, maar de TeNR ( :+ ) kan ik niet vinden. Zal het fijn vinden om te kunnen zien of ernaar is gekeken etc. :)

Peerke_

Re: Tip de NR, reactie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:36

Als je de Tip de Nieuwsredactie mogelijkheid gebruikt, stuur je eigenlijk een e-mail naar de nieuwsredactie.
Misschien dat ze deze e-mails kunnen beantwoorden

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-11 22:04

Hmm het zou mooi zijn als ze hetzelfde systeem als voor de mods in kunnen zetten. Is toch wat meer duidelijker dan een email (is het al bekeken etc).

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 00:52

Het 'Tip een mod' systeem hangt heel sterk aan de topics wat in het geval van 'Tip de redactie' niet heel handig is. Op dit moment komen de redactietips inderdaad via de mail binnen, die worden over het algemeen behoorlijk snel gelezen maar lang niet altijd beantwoord, als er vragen zijn hoor je het natuurlijk en als je tip opgepakt wordt dan zie je dat weer terug op de site :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 21:35

Na bijna een week nog steeds geen reactie via mail, dus ik probeer het dan maar zo.

Toen ik mod was op nieuws was het niet de bedoeling dat een mod een nieuwsbericht zou plaatsen ivm verwarring etc. Nu zag ik afgelopen week dat een nieuwsmod wél berichten plaatst. Hoe zit dit? Kan toch lastig zijn met modden...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 14:42

Op dit moment is er door diverse omstandigheden een probleem met de bezetting van de nieuwsredactie. Daarom is er nu een mod die regelmatig nieuws op VN plaatst.