Hoi ,
Na e.e.a. te hebben gelezen op Bokt, kwam ik erachter dat mensen wilden weten wie foto's heeft gemaakt
van de buiten wedstrijden op de Reigersburgh in Waddinxveen..
Mijn dochter en ik hebben de laatste paar jaar veelal de foto's gemaakt
Als hobby heb ik o.a. fotograferen, vooral dieren fotograferen is heel leuk.
Paarden zijn prachtige dieren waar je veel plezier aan kunt beleven.
Ieder dier heeft een eigen karakter wat ook in het fotograferen is vast te leggen.
Het fotograferen van het springen heeft mijn voorkeur, hier zie je de combinatie van ruiter en paard gevangen in één moment.
Dressuur fotografie is ook heel mooi echter behoorlijk lastig om het juiste moment te kiezen waarbij de ruiter en het paard goed uitkomen.
Onze dochter maakt als het kan ook foto's.
Bij wedstrijden zoals op de Hemelvaartsdag is dit heel leuk doordat wij dan vanuit 2 verschillende posities de sprong kunnen vastleggen.
Bij zo'n grote wedstrijd kunnen we helaas niet iedereen fotograferen, we proberen wel altijd zowel wat dressuur foto's als ook springfoto's
en omgeving foto's te maken.
In het verleden zijn er mensen geweest die zonder onze toestemming onze foto's hebben gebruikt voor commerciële doeleinden, wij hebben
hierdoor moeten besluiten om op alle foto's ons watermerk en copyright te plaatsen.
Door het grote aantal foto's hebben wij besloten om deze op internet te plaatsen via picasaweb zodat een ieder die belangstelling heeft, deze ook kan bekijken.
Mijn/onze Foto's zijn te zien op Picasaweb.
Via Google kun je D.H.V.Photography intikken en dan krijg je mijn foto's te zien!
Veel plezier bij het bekijken.