Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:goeroe schreef:ik vond het erg leuk om me overal tegenaan te bemoeien en anderen te vertellen wat ze wel en niet mochten doen.
In elke grap zit een kern van waarheid..........
Mijn vertrouwen in het moderatorteam is al niet zo best, dit maakt het niet veel beter.
Janine1990 schreef:goeroe schreef:ik vond het erg leuk om me overal tegenaan te bemoeien en anderen te vertellen wat ze wel en niet mochten doen.
In elke grap zit een kern van waarheid..........
Mijn vertrouwen in het moderatorteam is al niet zo best, dit maakt het niet veel beter.
goeroe schreef:Jammer vind ik het wel, want ik vond het erg leuk om me overal tegenaan te bemoeien en anderen te vertellen wat ze wel en niet mochten doen.
Neonlight schreef:Erg jammer dat er zo gevallen wordt over die opmerking. Vergeet niet dat moderators ook vaak optreden als vraagbaak van bokkers. Er worden talloze pb's naar moderators dagelijks gestuurd met vragen of iets wel of iets niet mag. Moderator zijn is ook die mensen helpen en de pb's te beantwoorden. En die communicatie met gebruikers wordt door veel moderators juist als 1 van de leukste taken gezien.
goeroe schreef:Al een tijdje ben ik er mee bezig, maar nu ik dit schrijf is het toch ineens serieus. Ik ga stoppen met modereren. Jammer vind ik het wel, want ik vond het erg leuk om me overal tegenaan te bemoeien en anderen te vertellen wat ze wel en niet mochten doen.Daarnaast heb ik als moderator een veel completer beeld gekregen van wat er speelt op zo'n groot forum als Bokt. Ik vind het jammer om dat allemaal op te geven, maar toch is het beter. Toen ik net groen werd hoopte ik dat ik snel meer tijd zou krijgen, maar ik kreeg het alleen maar drukker. Vaak moest ik dingen laten liggen voor mijn modcollega's en daar voelde ik mij niet prettig bij. Bij deze wil ik alle gekleurde bokkers bedanken voor hun tijd en inzet. Jullie werk wordt vaak onderschat en jammer genoeg soms ook ondergewaardeerd. Ook de zwarte bokkers waarmee ik prettig contact heb gehad wil ik daarvoor graag bedanken en nu ik toch bezig ben wens ik iedereen bovendien nog veel boktplezier.