Straks geen groentje meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goeroe

Straks geen groentje meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 22:31

Al een tijdje ben ik er mee bezig, maar nu ik dit schrijf is het toch ineens serieus. Ik ga stoppen met modereren. Jammer vind ik het wel, want ik vond het erg leuk om me overal tegenaan te bemoeien en anderen te vertellen wat ze wel en niet mochten doen. }> Daarnaast heb ik als moderator een veel completer beeld gekregen van wat er speelt op zo'n groot forum als Bokt. Ik vind het jammer om dat allemaal op te geven, maar toch is het beter. Toen ik net groen werd hoopte ik dat ik snel meer tijd zou krijgen, maar ik kreeg het alleen maar drukker. Vaak moest ik dingen laten liggen voor mijn modcollega's en daar voelde ik mij niet prettig bij. Bij deze wil ik alle gekleurde bokkers bedanken voor hun tijd en inzet. Jullie werk wordt vaak onderschat en jammer genoeg soms ook ondergewaardeerd. Ook de zwarte bokkers waarmee ik prettig contact heb gehad wil ik daarvoor graag bedanken en nu ik toch bezig ben wens ik iedereen bovendien nog veel boktplezier. :Y)

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 22:34

:oo
Jammer zeg!
Tot ziens in het zwart dan maar en bedankt! :)

Anoniem

Re: Straks geen groentje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 22:42

Jeetje Goeroe wat jammer. Maar goede keuze, als de tijd er niet is dan gaan er gewoon dingen verloren uiteindelijk.

Tot ziens in het zwart, het went snel hoor :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:21

Jammer, maar wat niet gaat, dat gaat niet... Bedankt voor alles en veel plezier in het zwart!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 23:42

Jammer! :oo

Maar zwart is ook een hele mooie kleur :)) *Kan moeilijk anders zeggen he :') *

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 09:55

Jammer!
Maar bedankt voor je inzet! :)
En succes als zwartje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:40

Jammer zeg!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:51

Thanks voor het modden. Ook voor jou nog veel boktplezier.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 05:57

Bedankt voor je tijd en inzet en welkom terug in het zwart. :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:27

Wat jammer :oo

bedankt voor alles!! je was een fijne mod!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:40

Goeroe, eerlijk ben ik je nooit tegengekomen op bokt in het groen. Zou dus ook niet weten wie je btn. Maar toch bedankt voor je inzet en succes en plezier in het zwart!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:47

goeroe schreef:
ik vond het erg leuk om me overal tegenaan te bemoeien en anderen te vertellen wat ze wel en niet mochten doen.

In elke grap zit een kern van waarheid..........

Mijn vertrouwen in het moderatorteam is al niet zo best, dit maakt het niet veel beter.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:47

Hoezo niet Janine? :oo

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:52

Janine1990 schreef:
goeroe schreef:
ik vond het erg leuk om me overal tegenaan te bemoeien en anderen te vertellen wat ze wel en niet mochten doen.

Mijn vertrouwen in het moderatorteam is al niet zo best, dit maakt het niet veel beter.

Ik vind die zin ook absoluut niet kunnen!!!
Als dat het nivo van de modjes hier is dan is het nog erger gesteld als dat veel mensen al dachten...... 8)7

babooska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:54

Janine1990 schreef:
goeroe schreef:

ik deel je gedachte volkomen! Deze reactie past precies in het beeld wat ik van het team van bokt heb op dit moment, en dat is al niet al te best.
Goeroelijder gaat het team verlaten :7

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:57

Ik moet zeggen dat ik die reacties dan wel weer schromelijk overdreven vind := Goeroe weet wat er op Bokt zoal geroepen wordt en probeert daar een leuke draai aan te geven. Come on zeg, wat een lange tenen hier allemaal...

Goeroe, jammer dat je stopt maar absoluut begrijpelijk! Welcome back in black :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 00:02

Erg jammer dat er zo gevallen wordt over die opmerking. Vergeet niet dat moderators ook vaak optreden als vraagbaak van bokkers. Er worden talloze pb's naar moderators dagelijks gestuurd met vragen of iets wel of iets niet mag. Moderator zijn is ook die mensen helpen en de pb's te beantwoorden. En die communicatie met gebruikers wordt door veel moderators juist als 1 van de leukste taken gezien.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 01:27

goeroe schreef:
Jammer vind ik het wel, want ik vond het erg leuk om me overal tegenaan te bemoeien en anderen te vertellen wat ze wel en niet mochten doen.

In dat geval is het dus ook beter dat je stopt........

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 01:44

goeroe schreef:
Jammer vind ik het wel, want ik vond het erg leuk om me overal tegenaan te bemoeien en anderen te vertellen wat ze wel en niet mochten doen. }>

_O- Geweldige opmerking :D Beetje de tegenhanger van de opmerking.... ik vind het heerlijk overal tegenaan te schoppen en negatief blijven doen _O-

Bedankt en het ga je verders goed als zwartje.... ;)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:08

Ja jij zal het er wel mee eens zijn ja...... :roll:

Neonlight schreef:
Erg jammer dat er zo gevallen wordt over die opmerking. Vergeet niet dat moderators ook vaak optreden als vraagbaak van bokkers. Er worden talloze pb's naar moderators dagelijks gestuurd met vragen of iets wel of iets niet mag. Moderator zijn is ook die mensen helpen en de pb's te beantwoorden. En die communicatie met gebruikers wordt door veel moderators juist als 1 van de leukste taken gezien.

Als wij als bokkers zo'n opmerkingen zouden maken zou er ook meteen commentaar van de modjes op volgen......

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 12:18

goeroe schreef:
Al een tijdje ben ik er mee bezig, maar nu ik dit schrijf is het toch ineens serieus. Ik ga stoppen met modereren. Jammer vind ik het wel, want ik vond het erg leuk om me overal tegenaan te bemoeien en anderen te vertellen wat ze wel en niet mochten doen. }> Daarnaast heb ik als moderator een veel completer beeld gekregen van wat er speelt op zo'n groot forum als Bokt. Ik vind het jammer om dat allemaal op te geven, maar toch is het beter. Toen ik net groen werd hoopte ik dat ik snel meer tijd zou krijgen, maar ik kreeg het alleen maar drukker. Vaak moest ik dingen laten liggen voor mijn modcollega's en daar voelde ik mij niet prettig bij. Bij deze wil ik alle gekleurde bokkers bedanken voor hun tijd en inzet. Jullie werk wordt vaak onderschat en jammer genoeg soms ook ondergewaardeerd. Ook de zwarte bokkers waarmee ik prettig contact heb gehad wil ik daarvoor graag bedanken en nu ik toch bezig ben wens ik iedereen bovendien nog veel boktplezier. :Y)

Ben blij dat ik je nooit tegen gekomen ben, je naam zegt me zelfs helemaal niets :o Maar met zo'n instelling is het wel beter dat je weer zwart wordt, jammer dat er nog veel mods zijn die om die reden mod worden.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 13:47

justdiesel schreef:
Ja jij zal het er wel mee eens zijn ja...... :roll:

Nou ik zie het anders. Voel me niet zo'n azijnpisser en zie er gewoon de humor van in :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 13:48

Als mod mag je geen grapjes maken, dat past niet bij je status :n :+ ;)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 13:51

Tjonge, ik bemoei me nooit met dit soort dingen. Maar ik zie die opmerking als een grapje, niet meer en niet minder. Soms lees je dingen ook te negatief omdat je zelf negatief over dingen denkt, dat ligt dan aan je zelf niet aan de poster.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 13:56

Blue_Eyes schreef:
Als mod mag je geen grapjes maken, dat past niet bij je status :n :+ ;)

Whaha, natuurlijk wel. En ik vind hem zeer geslaagd gezien de reacties :D