ff voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimberly135

ff voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 15:40

Eeey,
Ik ben Kimberly en dit is mijn 'fan' bokt.
De meeste kennen mij nog niet maar ik ben van de site www.EveryOneWeb.com/kvpaarden
Ik wil via bokt nieuwe stukjes voor op mijn site vinden en natuurlijk iedereen kennis laten maken met mijn site.
Voor iedereen die nog tip`s heeft ze zijn welcome.
Xx

DaisNBenj

Re: ff voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 22:12

Welkom,
1 tip, ik vind je website echt erg druk. Vermoeiend voor mijn ogen om daar tussen
te gaan lezen. Misschien wat rustigere achtergrond...

iceyhors24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 10:01

hoi

ben naomie en ben net nieuw op bokt vindt het nu al een leuk forum:) :)

ik heb ook gelijk een vraagje

ik rijd nu op een fries maar hij heeft moeite met inbuigen tijdens de draf in de stap gaat het wel goed maar zodra ik ga draven kan hij heel moeilijk zijn hoofd naar zijn kont buigen voor een mooie wending en ik krijg hem daardoor ook niet in de galop in de buiten bak. weet iemand misschien hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen.

op buitenrit lukt het wel maar dat zijn zowat alleen maar rechte stukken wand hij kan wel galopperen maar alleen nog niet in de buitenbak

kimberly135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-11 18:22

DaisNBenj schreef:
Welkom,
1 tip, ik vind je website echt erg druk. Vermoeiend voor mijn ogen om daar tussen
te gaan lezen. Misschien wat rustigere achtergrond...

Hoi, Hoi
Bedankt voor de tip heb er wat aangedaan :)
xx

eline902

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 23:37

iceyhors24 schreef:
hoi

ben naomie en ben net nieuw op bokt vindt het nu al een leuk forum:) :)

ik heb ook gelijk een vraagje

ik rijd nu op een fries maar hij heeft moeite met inbuigen tijdens de draf in de stap gaat het wel goed maar zodra ik ga draven kan hij heel moeilijk zijn hoofd naar zijn kont buigen voor een mooie wending en ik krijg hem daardoor ook niet in de galop in de buiten bak. weet iemand misschien hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen.

op buitenrit lukt het wel maar dat zijn zowat alleen maar rechte stukken wand hij kan wel galopperen maar alleen nog niet in de buitenbak

Wendingen zijn best lastig het komt er op neer dat je een klein stukje schoudervoor moet rijden rijden. Je kunt je wendingen oefenen door veel slangenvoltes te rijden en je paard om je binnen been te laten buigen. Zorg ervoor dat je paard niet over het buitenschouder valt door met je buitenbeen er bij te blijven . Als je paard de stelling weigert of plat door de bocht gaat rijdt je gewoon nog een keer een volte en gaat dan weer voor met je slangenvoltes. De galop zou ik eerst lekker in het bos gaan oefenen of aan de longe en kijken of het verbeterd .
Veel succes :)

hahahahaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 09:15

dit is echt een leuke site zeg!
ik heb net aangemaakt. xd :j

kimberly135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 16:11

hahahahaha schreef:
dit is echt een leuke site zeg!
ik heb net aangemaakt. xd :j

Wat leuk !!!! _/-\o_