Een tijdje terug heb ik me al aangemeld bij het Bokt-forum, maar heb alleen nog maar meegelezen. Heb nu even wat tijd over, dus zal me even voorstellen

Mijn naam is Lisanne, ben 21 jaar oud en heb 2 pony's. Edelweis is een NRPS-merrie van 27 (en bijna 1/2 jaar) oud. In d'r hoofd is ze nog heel jong, maar haar lijf wil helaas niet meer zo. Op dit moment is ze erg kreupel op linksachter. De dierenarts is er gister nog voor geweest en dinsdag komen ze foto's maken van het been, dus dat is allemaal erg spannend op dit moment. Gelukkig loopt ze bij ons thuis en kan ze overdag nog lekker op de wei en komt ze 's nachts lekker op stal. Ik ken Edelweis sinds ze 21 is en ze is nu bijna 5 jaar van mij. Heb eerst recreatief dressuur met haar gereden, maar ben daarna overgestapt op western. Heb met Edelweis nooit westernles gehad, dus ze is nu maar half "omgeschoold", maar we begrijpen elkaar wel, dus dat is het belangrijkste denk ik... De laatste jaren rijd ik eigenlijk alleen nog maar buiten met haar, maar misschien is dat nu wel afgelopen, al hoop ik dat niet, want ze genoot er altijd nog erg van.
Sinds 2 jaar wonen we (m'n ouders, ik en m'n broertje) in een huis met 0,65 ha wei er achter. Edelweis kon dus mooi mee verhuizen, maar ze kon natuurlijk niet alleen staan. Nu werd toevallig m'n nichtje net te groot voor haar shet, die kon ik dus mooi overnemen. Sinds 2 jaar heb ik dus ook Nora erbij. M'n nichtje heeft haar altijd onder het zadel gereden. Ik wilde met haar gaan mennen, maar dat is lichtelijk mislukt, dus dat heb ik maar opgegeven. Ze kan wat klein VD kunstjes en sinds deze week ben ik actief aan het lange teugelen met haar.
Hier nog even een fotootje van mij en Edelweis. Ik loop hier in de originele klederdracht van Walcheren (Zeeland), daar loop ik niet elke dag in hoor!

http://people.zeelandnet.nl/famjoosse/fotos/Edelweis.JPG
Nou dat was het wel zo'n beetje in het kort. Als je iets wil weten, dan hoor ik het wel