Het staat vast al online, maar door een zoekactie uit te voeren heb ik het niet kunnen vinden.
Ik heb ook snel door de regels van Bokt gebladerd maar helaas geen resultaat!
Mijn vraag: Hoe vind je snel een mod die online is, bij bijvoorbeeld een topic welke geopend is maar eigenlijk spam is. Of als een topic uit de hand loopt en er nog geen mod is gesignaleerd?
Als je temt komt de tem enkel binnen bij de mod's van het forum welke hun is toebedeeld En inderdaad op deze pagina staan de onderin de mensen die die topic hebben gevonden, maar dus niet de mod's die het nog niet gezien hebben.
Kortom ik zoek dus een mod die online is maar misschien wel niets met het topic te maken heeft. Maar ik denk te vinden dat het nodig is dat er ingegrepen wordt en wil dus hulp bij een topic!
Ik heb begrepen van een mod dat zij alleen de tems ziet die bij haar gedeelte horen ziet, tenzij zij verder kijkt, in achter de schermen, maar zij krijgt geen direct bericht van er is getemd!
Hoe kun je dan melden dat je gespamd in je prive berichtjes? Krijg steeds een of andere link gestuurd met de vraag of het cool is. Verwijder ze steeds maar ben er nu wel kaar mee.
Als je weer zo'n bericht krijgt, even doorgeven aan een willekeurige mod. Normaal gesproken modden we niet op pb's, maar als we van meerdere gebruikers horen dat iemand zit te spammen grijpen we wel in.