Nieuweling!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emcie

Nieuweling!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-11 19:12

Hallo iedereen,

Ik ben Emma en ben 15 jaar oud. Ik heb een profiel aangemaakt omdat ik graag meer contact zou willen met de (mede)eigenaren van de ouders van mijn Paard.
Ik heb al bijna 14 jaar rij-ervaring en ben ook tussen de paarden opgegroeid. Mijn ouders hebben vroeger ook een eigen paard gehad en veel gereden. Ik heb een oom die zelf dressuur paarden fokt op top-niveau. Daar ben ik dan ook vaak te vinden tijdens de vakanties.

Mijn paard heet Dark Vision L en is geboren 14-05-07. Het is een prachtige zoon van Double Vision x Negro. Zijn moeder: Uledi Ledimar.
Ik heb hem nu bijna een jaar en zelf zadelmak gemaakt. In 2012 wil ik Dark ook gaan uitbrengen op dressuurwedstrijden, heel misschien komt daar een springwedstrijd tussen maar daarmee heb ik nog niet zo veel ervraing. Dark kan heel goed springen en heeft ook veel spring-bloed inzich.
Hij is nu rond de 1.70 en donker tot kastanje bruin van kleur met een mooi getekende witte bles en twee witte sokjes achter.

Ik hoop snel met iemand in contact te komen die mij verder kan helpen met mijn vragen.

groetjes,
Emma en Dark :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Nieuweling!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 21:32

Welkom op Bokt! :)
En wat leuk dat je vaak bij je oom op stal bent, daar zal je wel veel leren!