Kan het kloppen dat er iets is veranderd in de adds door Google? Ik meen mijn te herinneren dat tot gisteren alleen aan de onderkant van een pagina wat adds stonden, maar nu open ik diverse topics en staat er zowel boven de openingstekst van een topic als ook eronder allemaal advertenties. Moet zeggen dat het daardoor een heel onrustig gebeuren wordt...
*hmm, ik had het net toch bij zeker 4 topics, nu weer bij geen een meer...
Ik heb het sindsdien niet meer gehad. Normaal ben ik niet zo snel met het openen van een topic op FZ, maar omdat ik het gewoon bij 4 of 5 topics had, vond ik het wel opvallend...
Vreemd? Bij een topic staat (als je ingelogd bent) een banner helemaal bovenaan (laast het logo) en een banner helemaal onderaan het topic, na het laatste bericht op die pagina. Geen idee waardoor jij nog een banner boven het topic zag? Ik was het (denk ik ) niet
Haha, nee, ik denk ook niet dat jij het was Bart, het is er nu ook niet meer. Ik had echt recht boven de topictitel een balk met add, en dan onder de openingstekst een banner. Gooi dit topic anders maar dicht hoor, het zal wel aan mijn pc hebben gelegen!
Ja, dat valt helaas niet te ontkennen. Gebruiksvriendelijkheid zal iedereen aanspreken. Mocht Bokt bang zijn voor ernstig verlies van inkomsten, dan mag wat mij betreft mijn reactie wel verwijderd worden. De mensen die zich echt ergeren aan de ads zullen zelf ook wel oplossingen gaan zoeken.
Muurp
Geplaatst: 13-10-11 16:55
Het was ook geen verwijt hoor! Ik snap dat je de TS alleen maar wilt helpen, maar je tip zal Bokt zelf niet helpen haha.