Tja, ik was een beetje met stomheid geslagen. In alle jaren dat ik hier op bokt kom is er NOOIT toegestaan dat een topic op slot gaat vanwege een vraag van TS als een topic niet uit de hand loopt. Sterker nog, enkele jaren geleden heb ik gevraagd of een topic van mij verwijderd kon worden omdat het ging om een verassing voor iemand en diegene zich net had aangemeld op bokt. Dit kon niet, toen heb ik gevraagd of het dan iig gesloten kon worden (ten slotte zakt het dan vanzelf wel weg), maar ook dat mocht niet want er was nog geen aanleiding toe. En nu zie ik ineens tot mijn stomme verbazing dat een topic gesloten is "op verzoek van de TS". Is dit weer iets nieuws?
Ik kan de regels af en toe niet meer volgen hoor nu..
Ook ik snap de regels af en toe niet meer Maar als wij het over het zelfde topic hebben vind ik het ook van de zotte dat het topic zomaar op slot is gegaan omdat TS dat wilde...
Op het moment dat een topic afdwaalt van het begonnen onderwerp wordt er tegenwoordig met de TS overlegd wat er moet gebeuren. Als het erg nuttig is wordt het meestal niet gesloten, maar als bijvoorbeeld TS vraagt "Welke kleur Ankydekje zal ik nemen?" en er ontstaat een over en weer discussie tussen derden over of dekjes al dan niet onzin zijn en dat je er beter een vuilniszak onder kan leggen, heeft dat geen relevantie voor het feitelijke onderwerp. Op zo'n moment kan het zijn dat in overleg met de TS een topic wordt gesloten.
Ook als een topic verzand in een loltopic wat erg richting huiskamer gaat waar dat in eerste instantie niet te verwachten was wordt er over het algemeen met de TS overlegd wat er met het topic gebeuren zal.
Bovenstaand is een vrij algemeen antwoord. Ik weet niet welk topic het is waardoor je met deze vraag komt. Mocht je specifieke vragen hebben over het sluiten van het topic dan kan je in het algemeen het beste contact opnemen met de betreffende moderator.
Ik hoop dat ik hiermee een bevredigend antwoord gegeven heb
topic gaat over een topic op BB over een hond die niet uitgelaten zou worden. Het topic leek even uit de hand te lopen (heb zelfs een TEM gestuurd dat het goed was als er wat toezicht gehouden zou worden), maar leek juist de laatste pagina weer goed te gaan en is geen moment offtopic gegaan. TS kreeg echter niet het antwoord wat ze verwacht had ( oh wat schandalig dat deze hond niet uitgelaten word) en vermoed dat ze daarom liever het topic dicht zou hebben. En blijkbaar gaan we daar tegewoordig in mee. Ben van mening dat een hulk meer dan genoeg was geweest in dit geval, topic begon aan alle kanten weer goed te lopen.
Ik snap je punt Zelf weet ik niet waarom dat specifieke topic gesloten is, maar eventueel kan je de betreffende mod daarover een PB sturen, bijvoorbeeld met een link naar dit topic.
secricible
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-11 10:45
heb de mod een PB gestuurd met het verzoek om hier te reageren. Aangezien ze online is en het bericht heeft gelezen neem ik aan dat ik daar niet te lang op hoef te wachten
EvelijnS
Geplaatst: 12-10-11 10:58
Mijn excuses voor deze onduidelijkheid. Ik heb het topic iets te snel op slot gezet. Het topic begon weer redelijk goed te lopen maar ik zat nog te veel met mijn hoofd bij hoe het 's middags liep. Ik ga het topic weer open zetten, hopelijk is de verwarring hiermee wat opgehelderd.
Ik heb het ook een keer gevraagd en toen is hij ook op slot gegaan. Was een topic bij ITP en juist alleen maar positieve reacties, maar ik heb toen om omstandigheden gevraagd of deze op slot kon, en dat mocht
Lijkt me ook dat dat gewoon moet kunnen hoor. Net als dat tegenwoordig topics gelukkig wel op aanvraag ook echt verwijderd kunnen worden, zeker met al die jonge kinderen op bokt die niet weten wat ze aanrichten en wie het te lezen krijgt