Misschien niet helemaal juist geplaatst,maar wat mij betreft ,een letterlijke wie wat waar. In de afgelopen jaren zijn er heel wat bokkers bij gekomen maar ook verdwenen. Dit kon komen door overlijden,uitgebokt zijn,of onduidelijke redenen. We hebben allemaal wel warme gevoelens bij een bepaalde ex bokker,of een herinnering die gelijk een glimlach,of nostalgishe gevoelens op leveverd. Kort om,wie missen jullie het meest op bokt?
isverwijderd
Geplaatst: 11-10-11 21:35
kiwiko, daar had je teminste wat aan..
xxelviraxx
Geplaatst: 11-10-11 21:36
Henkjan schreef:
kiwiko, daar had je teminste wat aan..
Juist dat was ook de eerste waar ik aan dacht. Ik las haar topics/reacties altijd heel graag.
Kiwiko, Runningkawa, Suleilitha. Allemaal bokkers waar je echt wat aan had! Scherp in de discussie's, ja. Maar op het scherpst van de snede leer je vaak het meest.
Is sul ook weg dat wist ik dan weer niet, KW en RK natuurlijk wel
secricible
Geplaatst: 11-10-11 21:50
zij die niet genoemd mag worden a.k.a. Kiwiko, hoewel ik me nog een vreselijk frustrerende post van haar kan herinneren, waarbij ik haar het liefst door de ruit had gegooid (A). Maar wel posts van iemand die er verstand van had. Daarnaast mis ik Suleitha, met dezelfde redenen. Valt volgens mij ook onder zij die niet genoemd mag worden, samen met running kawa. Kunnen zo mee doen in een nieuwe harry potter film, kijken hoe hij het op kan nemen tegen 3 voldemorts
Hmm, en de reden dat Kiwiko er niet meer is, dat is echt een way to long story.. Iets over een slimmerik die vergeten was dat internet openbaar is...