afwijken van topiconderwerp

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

afwijken van topiconderwerp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 14:11

Ik zit me de laatste tijd echt groen en geel te ergeren aan het afwijken van de onderwerpen in topics.
Ik zie telkens, meest dezelfde mensen, die allerlei flauwekul gaan neerzetten en daarop hun mening baseren.
In mijn eigen topic gingen mensen er maar even voor het gemak van uit dat het vast een hele goedkope was die super kon bewegen..
Net een topic waarin mensen gewoon maar aannemen dat opener van topic zijn paard nooit naar de DA zal brengen..
Of je vraagt om een hengst en mensen gaan allemaal onzin vertelelen over fokken en dergelijke..
Uiteindelijk zie je die topics helemaal de verkeerde kant opgaan en worden er allerlei meningen gevormt op basis van insinuaties en niet zelden wordt de TS er uiteindelijk de dupe van..ik heb in mijn topic soms ook echt met stijgende verbazing gelezen wat men zo even over je denkt te weten..als het niet zo triets was zou het grappig zijn.

Kunnen de mods hier niet strenger op worden? Mijn topic werd erdoor vergald en zal niet de enige zijn. Bovendien zie ik continu dezelfde mensen die denken hun mening door iemand anders strot te moeten douwen..

Brainless

Re: afwijken van topiconderwerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 14:16

Je kunt altijd op berichten temmen of 1 van de mods (zie bovenaan je topic) een bericht sturen.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-11 14:21

Brainless schreef:
Je kunt altijd op berichten temmen of 1 van de mods (zie bovenaan je topic) een bericht sturen.

ik weet dat dan kan, maar alsnog zie ik het vooral de laatste weken eigenlijk structureel gebeuren.. ik heb zelf dan ook maar om een slotje gevraagd op mijn topic.