Zou het mogelijk zijn om oude posts/berichten zelf te kunnen verwijderen? Ik vind het namelijk ook erg vervelend dat mensen in mijn eigen berichten kunnen kijken. Ik zou het erg fijn vinden als het mogelijk kan zijn om een deel van mijn oude berichten zelf te kunnen verwijderen. Ook omdat als je Googled zo alles kunt vinden wat ik ooit gepost hebt.
Natuurlijk is het niet handig om dingen op bokt te zetten waar je achteraf niet blij mee bent, maar bijv. 2 jaar geleden dacht ik daar niet aan.
Ik weet niet of meer bokkers met dit probleem zitten?
Dit kan nu niet, maar je kan geloof ik contact opnemen met de Modjes, en vragen of die je berichten die jij graag weg wilt hebben verwijderen.. snap je?
Dispar_Vulgo
Geplaatst: 09-10-11 16:43
Moet je maar eens zoeken hier op bokt, er is al een zeer uitgebreid topic over. Klein half jaartje terug denk ik..
En nee je kan in principe geen posts verwijderen, tenzij je dit individueel bij elke post aan geeft (dus meest 'erge' posts)
__Rianne
Geplaatst: 09-10-11 16:46
Is inderdaad jammer dat het niet kan, zou het persoonlijk wel fijn vinden als ik sommige hele oude berichten zou kunnen verwijderen.
Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-10-11 16:50
Zoals hierboven al wordt aangegeven is het niet mogelijk om je eigen berichten te verwijderen op Bokt. Bokt is een ontzettend groot paardenforum en daarmee ook een schat aan informatie die dus ook dagelijks wordt gelezen. Ook de oudere berichten, want ook daarin kan soms nuttige informatie staan voor mensen. Wanneer we het mogelijk zouden maken om je eigen berichten te verwijderen, dan zou dat veel gaten opleveren in (oudere) topics, waarmee ze onleesbaar worden voor anderen. En dat is zonde.
Het is dus inderdaad belangrijk om na te denken of dat wat je post geschikt is voor alle ogen, want zoals je zegt kan alles teruggelezen worden.
Mocht het om iets heel vervelends gaan dat je verwijderd wilt hebben, dan kun je contact opnemen met de mod van het subforum waar het om gaat. Die namen kun je vinden onder alle topictitels.
Je verwoordt waar heel veel bokkers mee zitten. Dit zouden heel veel mensen hier wel willen. Bepaalde berichten kan je laten verwijderen maar niet allemaal.