Nog niet zo lang dat ik moderator ben, en wat was ik trots dat ik werd gevraagd!
Maar helaas ga ik mij nu weer terug op zwart laten zetten.
5 Jaar lang heb ik bij mijn verzorgpony's rondgelopen, ze waren als mijn eigen. Ik heb jullie mijn veulens laten zien toen ze net geboren waren. Heel in het kort, toen ik aangaf dat er enkele dingen waren waar ik het niet helemaal mee eens was, en dat ik me niet liet uitschelden, mocht ik mijn spullen pakken en hoefde ik me nooit meer op het terrein te laten zien. Gelukkig was ik daar langzaam naartoe aan het gaan, ik nam steeds meer afstand, omdat er gewoon dingen gedaan werden waar ik mij totaal niet in kon vinden.
Affijn, Lars gepakt, spullen gepakt, en van het terrein weggegaan. Lars staat nu op stal bij Herman, lekker in de buurt, dus ik kan heel veel naar hem toe. Om hem fatsoenlijk te kunnen onderhouden wilde ik dringend op zoek naar een baan. Deze heb ik gevonden. Ik werk bij de thuiszorg, en poets thuis bij mensen het huis. Daar gaat ook heel veel tijd in zitten.
Maar dat betekent dat ik geen tijd meer heb om te modereren. Herman wil graag aandacht, Lars wil graag aandacht, vriendje wil graag aandacht, werk wil graag aandacht, en bokt wil ik eigenlijk aandacht geven. Maar niet de hoeveelheid die ik graag wil geven om goed te modereren. Vandaar dat ik mijn nog niet zo grote stokje, vandaar het twijgje, door ga geven.
Gelukkig zijn het allemaal dingen waar ik plezier in heb, dus dat maakt het allemaal wat minder erg