dus ik dacht, laat ik me eens voorstellen.
Misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit, is het niet? (:
Ik ben Kirsten, 17 jaar, zit nu in het suuuperzware VWO6 in Zwolle, woon zelf in Steenwijk en 'geniet' van een heerlijke drukke periode van wakker worden, scholen, leren, eten en slapen. Ik ben hartstikke gek op alles wat leeft, maar nog wel het meest van onze geliefde viervoeters. Ik ben vanaf mijn 5e levensjaar begonnen met paardrijden, vooral in de vakantie bij een kennis omdat mijn ouders geen 15 euro per les over hadden om mij te laten ponyrijden. Vanaf mijn 7e jaar heb ik echt les gehad bij een andere kennis toen we verhuisd waren. Altijd heerlijk gevonden, maar op mijn 14e werd het echt te duur. Inmiddels was ik overgestapt op een echte manege, omdat de kennis alleen A&B pony's had, waar ik op een gegeven moment toch echt te groot voor was. Goed, op mijn 14e ben ik dus gestopt, waar ik nog steeds heel erg van baal. Heel lang heb ik lopen zoeken naar verzorgpony's of iets in die richting, ben ik altijd al bezig met sparen voor een eigen maatje, maar mijn ouders zijn het er niet mee eens. Het kost ook wel een boel natuurlijk

Nou ja, ik hoop dat ik zo een beetje over mijzelf heb kunnen vertellen en jullie mij beter kennen, haha!
Lieve groetjes,
Kirsten