mening door middel van profiel??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AdnerB

mening door middel van profiel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 14:46

wat mij de laatste tijd opvalt is dat mensen hun mening over een persoon vormen vooral uit leeftijd van iemand zijn profiel.

bijvoorbeeld een topic waar een hevige discussie uit voort komt, oh maar wie denk jij dat je bent je bent pas 15(bijvoorbeeld) dus je hebt nog helemaal geen ervaring.
of leer eerst eens verder kijken dan de leeftijd die je hebt..
of ieman van 45 met weinig informele berichten denken bokkers vaak dat deze persoon weinig ervaring heeft door het te weinig informel berichten

deze jongere bokkers en andere bokkers kunnen soms net zoveel of zelfs meer ervaring hebben dan iemand die vele malen ouder is.
mischien is degene die 15 is wel met paarden opgegroeid en hebben zij een eigen pension stal of fokkerij aan huis.

deze voor oordelen vind ik imo te ver gaan..hoe denken jullie daar over?

laura_power

Re: mening door middel van profiel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 14:48

ik vind het soms ook opvallend ja.
vooral in de topics die geplaatst worden van: kan ik een paard betalen? kan ik dit? wat kost het?
daar worden de jongere dames en heren altijd erg aangevallen van joh neem eerst een verzorgpaard.
het is veel te duur.
maar wie weet betalen de ouders het allemaal wel.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:14

Heb hier ook last van!
'Goh, is de vakantie al begonnen?'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:35

Het is nu eenmaal zo, zowel op internet als in 'het echte leven' dat je je een beeld van iemand vormt aan de hand van de beschikbare informatie. In mijn ogen is het echter wel zo dat je verder moet kijken dan leeftijd. Ik ben bokkers tegengekomen die ondanks hun geringe leeftijd héle rake dingen zeggen. Aan de andere kant zijn er ook wel eens oudere bokkers die niet relevante of slecht onderbouwde posts plaatsen.

Het beste kan men denk ik toch gewoon kijken naar de inhoud van de post waarop gereageerd word. Is het relevant/informatief/leerzaam, super! Zo niet; dan zijn er vaak nog 101 posts waar je wel iets mee kan :)