Hey mede-bokkers!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JonneN

Hey mede-bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 12:24

Ik ben Jonne, een meisje van 20 jaar. Ben nog studente en ik ben al sinds mijn geboorte besmet met het paardenvirus (tante is de boosdoener). Als klein ukkie moest en zou ik op het paard van mijn tante zitten en riep dan alsmaar 'zelluf doen!'. Toen ik 6 was ben ik begonnen met pony rijden op een manege. Tot mijn 17e heb ik paard gereden op verschillende maneges (ook pensionpaarden), maar ik ben het plezier daarin verloren omdat ik niet veel verder kwam. De tijd die het kostte woog voor mij niet meer op tegen het plezier wat ik er nog in had, bovendien ging ik studeren en heb daarom besloten te stoppen met rijden.
Toch is het altijd blijven kriebelen bij me. Ik zou graag een bijrijdpaard hebben waar ik zo'n 1 tot 2 keer in de week op zou kunnen rijden. Gewoon voor het plezier en om samen nieuwe dingen te leren. Maar ik zit niet in de paardenwereld dus het is er voor mij nooit van gekomen, helaas. Wie weet dient zich hier een leuke mogelijkheid aan!
Een tijd geleden heb ik mij aangesloten bij bokt omdat ik het nog altijd leuk vind om over paarden(sport) te lezen en mooie foto's te kijken. Zelf maak ik ook foto's (kijk hier voor een voorproefje) en hou ik van creatief bezig zijn en buiten zijn. Ik doe aan zeilen, tekenen, schilderen en ik wil het gitaar spelen weer wat meer gaan oppakken.

Groetjes,
Jonne

Ann_moi

Re: Hey mede-bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:25

Welkom Jonne!
T zou leuk zijn als je via hier toch nog een keer een verzorgpaardje tegen zou komen! :D

magnum68

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:38

welkom jonne

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 12:49

Thanks beiden!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 12:57

Welkom op Bokt. :D Voor vragen en regels staat boven aan de Help en Regels.

Veel plezier!

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 12:25

Dank je wel, dat zal zeker lukken :)