Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat voor liedje is 't?
)
vond het nogal creepy haha Jans schreef:Ik weet vanuit mijn vakgebied dat reclamemuziek in banners nooit zomaar mag gaan spelen, daar moet speciaal toestemming voor komen. En er moet altijd een aan/uit knop in zitten.
Bokt draait geen achtergrondmuziek.
Baily12 schreef:het hield ineens op :p maar toen ik bokt weg klikte ging het liedje door! dus het ligt niet aan bokt denk ikvond het nogal creepy haha
.
Was ook ineens weer weg, geen idee waar 't vandaan kwam. Jans schreef:Ik weet vanuit mijn vakgebied dat reclamemuziek in banners nooit zomaar mag gaan spelen, daar moet speciaal toestemming voor komen. En er moet altijd een aan/uit knop in zitten.
Cayenne schreef:[***] schreef:Ik weet vanuit mijn vakgebied dat reclamemuziek in banners nooit zomaar mag gaan spelen, daar moet speciaal toestemming voor komen. En er moet altijd een aan/uit knop in zitten.
Ik ken zat banners die al beginnen te spelen wanneer je alleen maar met je muis in de buurt komt.
Dan hoef je er nieteens op de klikken, maar zodra je er alleen al met je muis overheen schiet komt er al geluid uit.
Cayenne schreef:Jans schreef:Ik weet vanuit mijn vakgebied dat reclamemuziek in banners nooit zomaar mag gaan spelen, daar moet speciaal toestemming voor komen. En er moet altijd een aan/uit knop in zitten.
Ik ken zat banners die al beginnen te spelen wanneer je alleen maar met je muis in de buurt komt.
Dan hoef je er nieteens op de klikken, maar zodra je er alleen al met je muis overheen schiet komt er al geluid uit.
Mandarijn schreef:Baily12 schreef:het hield ineens op :p maar toen ik bokt weg klikte ging het liedje door! dus het ligt niet aan bokt denk ikvond het nogal creepy haha
Dat heb ik ook weleens, ook al klik je alles weg wat er open stond - gaat die nog door.
Weleens gehad dat er gewoon een paar dagen een heel irritant muziekje aanging zodra je de computer aanzetteWas ook ineens weer weg, geen idee waar 't vandaan kwam.

banner op geluid uit zetten. En weer lekker verder kijken om vijf minuten daarna wéér bijna van je stoel te vallen omdat de rechterbanner is gaan afspelen.