Achtergrond lied op bokt???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Baily12

Achtergrond lied op bokt???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 10:19

ik ben aan het bokken en ineens komt er een liedje is dit normaal op bokt XD

Rosebud

Re: Achtergrond lied op bokt???

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:21

Nou dat hoop ik ook, dan kan ik niet meer onder school even stiekem op bokt kijken, zonder op 1x een getetter te krijgen... maar volgens mij is dat reclame.. kreeg ik laatstens ook zomaar bij een site

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:22

Staan jullie msn aan?

Heel af en toe speelt daar ook een rot reclame af met een geluid deze ochtend ook al.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 10:23

Ik weet vanuit mijn vakgebied dat reclamemuziek in banners nooit zomaar mag gaan spelen, daar moet speciaal toestemming voor komen. En er moet altijd een aan/uit knop in zitten.

Bokt draait geen achtergrondmuziek.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 14:54

Ik heb het nog nooit gehad maar ik zit er ook nog niet zo lang op XD

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:25

RUI -> FZ

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:36

Dan kijk je ook raar op... :P Wat voor liedje is 't?

Was wel gisteren een filmpje aan 't kijken op bokt en toen klikte ik die pagina weg, maar 't muziekje van dat filmpje ging gewoon door en speelde echt het hele liedje af (dus niet gewoon een paar sec maar echt nog 1-2 minuten door :)) )

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:37

Als het gebeurt, goed opletten welke banner er op dat moment draait.

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-11 19:47

het hield ineens op :p maar toen ik bokt weg klikte ging het liedje door! dus het ligt niet aan bokt denk ik :) vond het nogal creepy haha

Alma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:43

Jans schreef:
Ik weet vanuit mijn vakgebied dat reclamemuziek in banners nooit zomaar mag gaan spelen, daar moet speciaal toestemming voor komen. En er moet altijd een aan/uit knop in zitten.

Nou dan weet ik een site die in overtreding is. Daar begint het altijd gewoon zomaar te spelen en dan schrik ik me helemaal dood. Er zit wel een uitknop op. Maar dan is het 'kwaad' al gescheten. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:43

Het gaat om banners he, complete websites die het zelf integreren mag wel, maar die kleine reclameblokjes, die mogen het niet :)

Alma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:44

Nee dat begreep ik inderdaad goed, ik bedoelde ook reclameblokken / banners. :j

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:45

Baily12 schreef:
het hield ineens op :p maar toen ik bokt weg klikte ging het liedje door! dus het ligt niet aan bokt denk ik :) vond het nogal creepy haha

Dat heb ik ook weleens, ook al klik je alles weg wat er open stond - gaat die nog door :') .

Weleens gehad dat er gewoon een paar dagen een heel irritant muziekje aanging zodra je de computer aanzette := Was ook ineens weer weg, geen idee waar 't vandaan kwam.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:52

Zullen vast wel spoken op het forum zitten:P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:53

Jans schreef:

Ik ken zat banners die al beginnen te spelen wanneer je alleen maar met je muis in de buurt komt.
Dan hoef je er nieteens op de klikken, maar zodra je er alleen al met je muis overheen schiet komt er al geluid uit.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 10:53

ik schrok me laatst helemaal dood toen er opeens een stem uit mijn computer kwam :') was rustig aan het bokken en opeens.... wow :')

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:30

Baily12 schreef:

ik had dat laatstens met een reclame klinkt heel internet uit.. maar ging gwn nog een minuut door..
idd creepy :=

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:33

Welk programma hadden jullie naast bokt aan staan toen je de muziek hoorde?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:34

Cayenne schreef:
[***] schreef:

Ik ken zat banners die al beginnen te spelen wanneer je alleen maar met je muis in de buurt komt.
Dan hoef je er nieteens op de klikken, maar zodra je er alleen al met je muis overheen schiet komt er al geluid uit.

Dan gaat het ook op user handeling, dat is gewoon toegestaan. On MouseOver noemen ze dat.

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:39

Cayenne schreef:
Jans schreef:

van de ING bijvoorbeeld.

Zo schrok ik mij voor een tijdje geleden dood van een hinnikend paard.
Dat was op hyves. toen. ik schrok me rot man. het was al vrij laat een uurtje of 1 of zo :P

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 14:44

Op dit moment heb ik het ook! :?

Ken het nummer verder niet... wel een leuk nummer :+

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 17:35

ik hoor niks :P

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 20:46

Als je het idee hebt dat het van een banner op Bokt komt: mag je mij altijd een pb sturen dan blokkeren we die banner en geven we dat ook aan bij Google: banners die geluid maken zijn tegen hun richtlijnen.

Het komt wel eens een enkele keer voor dat er inderdaad een 'lawaaibanner' op Bokt staat, maar zodra we dat zelf merken of er een klacht over horen grijpen we daarop in.

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-11 19:10

Mandarijn schreef:
Baily12 schreef:

Dat heb ik ook weleens, ook al klik je alles weg wat er open stond - gaat die nog door :') .

Weleens gehad dat er gewoon een paar dagen een heel irritant muziekje aanging zodra je de computer aanzette := Was ook ineens weer weg, geen idee waar 't vandaan kwam.

ja heb dus precies hetzelfde :j

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 19:18

Pfffff stomme banners :(

Soms als ik tv programma's terug kijk via het internet, dan staat je geluid vaak wat harder omdat je anders al die vage engelse accenten niet verstaat en dan ineens knalt er een of ander stom oorlogsmuziekje uit je speakers.
Dus *zucht* programma op pauze, klein scherm en die stomme -:(- banner op geluid uit zetten. En weer lekker verder kijken om vijf minuten daarna wéér bijna van je stoel te vallen omdat de rechterbanner is gaan afspelen.
En zo gaat dat ongeveer je hele programma door _-:(