Hoi,
Ik kom me even voorstellen. Ik ben Michelle en ik ben 15 jaar oud. Mijn grootste hobby is natuurlijk paardrijden, maar verder speel ik ook nog gitaar en maak ik (als ik tijd heb ) lay-outs. Ik rijd al ongeveer 7 jaar, maar leer toch nog vaak iets nieuws erbij. Mijn voorkeur gaat meer uit naar dressuur dan springen, maar eigenlijk vind ik het allemaal wel leuk. Ik rijd op de manege en heb helaas geen eigen paard. Dat komt omdat ik het vaak druk heb met school. Vanaf zaterdag ga ik eens kijken hoe het is om een eigen paard te hebben en huur ik voor een maand mijn absolute lieveling Nash. Misschien als het goed gaat kan ik mijn ouders dan overtuigen. Nash ken ik nog niet zo lang, maar we zijn wel al een goed duo. Hij heeft nog wat kuurtjes tijdens het rijden, maar iedere les werken we eraan en het gaat ook steeds beter. Veel mensen vinden Nash niet leuk (geen idee waarom), maar ik vind hem echt geweldig. Het is ook een ontzettende lieverd. Ik heb wel een hond, haar naam is Lotte en ze is een Golden Retriever. Genoeg verteld, denk ik...