mods reageren amper.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

mods reageren amper.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 12:35

ik had laatst een topic geopent. deze was gesloten voor overleg.
nu heb ik 6 dagen geleden (!) een berichtje gestuurd op hij miss weer open kon.
berichtje is gelezen, maar ik krijg geen antwoord?
ik weet dat ze sws al druk zijn, maar om even 1 minuutje een berichtje terug te schrijven is toch niet zo moeilijk? :oo

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 12:36

maar als jij je bedenkt dat jij niet de enigst bent, en de inbox op roodgloeend staat, is het wel logich ;)

Judje

Re: mods reageren amper.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 12:39

Het is imo inderdaad niet netjes dat ze niet even snel hebben neergezet dat ze in overleg zijn.

Voor de rest: het overleggen tussen de moderators gaat ook net zoals voor de schermen per topic. Voordat er voldoende is overlegd en alles (best een heel stappenplan hoor! lijkt erg makkelijk als je zwart bent, maar als groentje is Bokt nog iets uitgebreider) besproken en uitgewerkt is duurt dat wel even.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 12:49

Om hier wel even op te reageren. Ik ben de des betreffende Mod die niet gereageerd heeft en ik moet eerlijk bekennen dat dit iets is wat daadwerkelijk fout is gegaan. Mijn excuses hiervoor. Ik heb afgelopen weken erg veel aan mijn hoofd gehad en deze PB niet meer op ongelezen gezet na even vlug kijken. Er volgt zo snel mogelijk een berichtje.

Overigens vind ik het minder netjes om al mijn mede-mods dan ook maar te beschuldigen van niet snel antwoorden :) Maar dit is wel mijn fout en excuus daarvoor.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 12:55

ik beschuldig niet, ik vind het alleen jammer dat er niet even snel een berichtje word terug gestturd van; we hebben het druk, binnenkort krijg je antwoord.

naja, bedankt voor je bericht! :)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 13:29

lifeofmarit: misschien is het de volgende keer een idee om eerst even de desbetreffende mod een PB te sturen ter herinnering voordat je een topic als deze opent?
In mijn mod-tijd weet ik nog wel hoeveel PB's er soms binnen kwamen, het mag niet, maar dan glipt er nog wel eens iets doorheen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 17:06

Fenn schreef:
Overigens vind ik het minder netjes om al mijn mede-mods dan ook maar te beschuldigen van niet snel antwoorden :) Maar dit is wel mijn fout en excuus daarvoor.

Nou laten we zeggen dat een aantal andere mods ook geen haast hebben :)
Tuurlijk, snap best dat jullie het druk hebben, maar in meer dan een maand tijd moet je toch op z'n minst 1 minuutje de tijd hebben om iemand te laten weten dat het wat langer kan duren. Heb het nu trouwens niet specifiek tegen jou hoor, typ gewoon een beetje in het algemeen en naar degene die denkt; Goh, wss gaat het over mij :=

Ik wacht ondertussen al 25 dagen op andwoord van een Mod, zij heeft 1 september laten weten dat het langer zou duren, en dan wacht ik rustig af.
Maar ik weet ook dat iemand in mijn omgeving die ook op bokt zit, een berichtje had gestuurd omdat ze een schaduwaccount wou, zij heeft na een maand nogsteeds geen reactie... vind ik toch een beetje slecht.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 19:08

Uiteraard streef je ernaar om zo snel mogelijk een pb terug te kunnen sturen :j In veel gevallen kan dat ook gewoon, maar sommige zaken vragen om overleg en dat kost tijd. Wat ik zelf wel altijd doe als ik niet meteen antwoord kan geven is een pb dat ik het overleg en een indicatie wanneer ik verwacht antwoord te kunnen geven.
Maar je krijgt inderdaad heel veel pb's als groentje en soms vliegt er dan inderdaad één tussendoor. Niet netjes, dat is waar, maar gooi er dan gerust even een pb achteraan. Meestal krijg je dan snel een reactie terug :)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 22:48

Wat let je om een herinnering te sturen? Als ik naar mezelf kijk heb ik regelmatig over de 60 PB's per dag. De een blij; de ander heel erg niet blij. Van gewoon geintjes tot diepe gesprekken, van SA-aanvragen tot mensen die zich niet begrepen voelen tot beschuldigingen van vanalles, simpele vragen, je kan het allemaal zo gek niet bedenken...
En ja, dan slipt er weleens een tussendoor. Opzet: nooit. Menselijk: waarschijnlijk. Maar heb je mij een PB gestuurd en na een maand nog geen antwoord? Herinner me er dan even aan... dat scheelt stress, voor iedereen.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:30

delerium schreef:
Wat let je om een herinnering te sturen? Als ik naar mezelf kijk heb ik regelmatig over de 60 PB's per dag. De een blij; de ander heel erg niet blij. Van gewoon geintjes tot diepe gesprekken, van SA-aanvragen tot mensen die zich niet begrepen voelen tot beschuldigingen van vanalles, simpele vragen, je kan het allemaal zo gek niet bedenken...
En ja, dan slipt er weleens een tussendoor. Opzet: nooit. Menselijk: waarschijnlijk. Maar heb je mij een PB gestuurd en na een maand nog geen antwoord? Herinner me er dan even aan... dat scheelt stress, voor iedereen.

Nee, van jou heb ik altijd ''op tijd'' reactie :D
Maar ik heb ook geen haast hoor, de mod heeft laten weten dat het langer ging duren.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:32

Daphne__ schreef:
Nee, van jou heb ik altijd ''op tijd'' reactie :D
Maar ik heb ook geen haast hoor, de mod heeft laten weten dat het langer ging duren.

Maar voor hetzelfde geld is ze het vergeten.
Ik heb ook wel eens dat ik een berichtje stuur dat het langer duurt en dat het (juist daarom wellicht) aan mijn aandacht ontglipt.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 13:27

Als ik een mod persoonlijk een pb stuur, krijg ik eigenlijk altijd wel antwoord terug.
Uitzonderingen daargelaten :)

Maar als mijn topic ooit op slot wordt gegooid onder het mom van 'Slotje voor overleg' Dan hoor ik dus ook 0,0..
Maw, het topic is dan gewoon dicht en gaat dus ook niet meer open en daar zou ik dan gewoon graag een berichtje van krijgen, ook als ie weer open gaat. :j

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:00

Mod zijn is ook maar vrijwilligerswerk. Kan altijd wat fout gaan.
En ze hebben naast en modwerk natuurlijk ook nog een gewoon leven. ;)

Gewoon een herinering sturen lijkt mij handiger :j

@Edit
Even de spellingsfouten er uitgehaalt. Heb geloof ik een typ gebrek :Y)
Laatst bijgewerkt door Elise95 op 29-09-11 15:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:00

Lijkt mij persoonlijk, als ik naar mezelf kijk, wel verstandiger.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 15:02

Inderdaad, ook als je als TS wilt weten hoe het ervoor staat met t overleg mag je altijd een herinnering sturen :j