Droom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PePaard

Droom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 18:59

Dag iedereen,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Jeanine Prins. Ik ben sinds een jaar bezig met het verwezelijken van een jarenlange droom! Ik ben een eigen zaak begonnen; Prins eerlijk Paard. Ik werk met paarden die gedragsproblemen hebben of getraumatiseerd zijn. Zo kunnen de problemen zijn, niet willen lopen met longeren, trailer laden, stal misdragingen, trauma door rijden etc etc. Vaak begint het hier al met een stuk reespect van het paard naar ruiter en omgekeert. Dit probeer ik terug te kijgen door grondwerk en oefeningen. Door eerlijk te zijn in de communicatie naar het paard zal het hier veel beter op gaan reageren.
Zonder harde hand berijk je zoveel meer bij het paard. Ook geef ik les in natuurlijk paard rijden en rijd ik paarden in. Ik werk al mijn hele leven met paarden maar ben dol gelukkig dat ik nu mijn eigen bedrijfje ben begonnen. Wat is er nou beter dan heel de dag met paarden werken? Het was niet gemakkelijk de weg hiernaar toe maar mijn passie, gedrevenheid en liefde voor het vak heeft het gewonnen! Ik hoop vurig dat ik een hoop paarden en ruiters mag helpen om de juiste communicatie te vinden onderling zodat we kunnen ervaren hoe fijn gevoelig de samenwerking en band kan zijn tussen beide! Ik geef op verschillende beurzen demo's van mijn werk. Want het grondwerk zal bij dragen aan een geweldige band met ons paard! Als dit je interesse heeft getrokken kun je eens een kijkje nemen op mijn website; www.prinseerlijkpaard.nl
en wie weet tot hoors! :)