Extra rubriek op EA niet-paardgerelateerd contact?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

0000

Extra rubriek op EA niet-paardgerelateerd contact?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 15:59

Een duidelijker titel-omschrijving kon ik even niet bedenken, dus ik zal het proberen verder te onderbouwen.

Ik zie op bokt best regelmatig topics langskomen van/over mensen die weinig vrienden hebben, of vrienden die weinig tijd hebben om af te spreken, die zich vervelen, zich alleen voelen, noem maar op. Ik zou het zelf ook best leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten, maar kom vaak weinig nieuwe mensen tegen en het merendeel van mijn vriendinnen zijn vrij 'gesetteld' en hebben dus ook weinig tijd.

Zou het leuk zijn, zou er behoefte aan zijn om als subforum op EA bijvoorbeeld, de mogelijkheid te creëren om een soort advertentie te zetten zodat je eventueel via bokt af kan spreken? Zoiets als rijmaatjes/vrijwilligers maar dan niet om te rijden, maar gewoon om wat anders leuks te doen? Er staan nu van tijd tot tijd wel topics op LZP, maar die zijn al snel onoverzichtelijk en verdwijnen naar de HK...wat vast ook gezellig is, maar juist echt eens af kunnen spreken lijkt me ook leuk...Ik zou bijvoorbeeld heel graag een sport-maatje hebben om eens mee te gaan zwemmen oid, maar ken echt niemand die mee wil en kan...en bokt lijkt mij een 'veilige' manier om eventueel toch iemand te vinden die dat leuk vind.

Voor alle duidelijkheid: het laatste wat ik wil is er een dating-site van maken en dat is ook totaal niet wat ik in gedachten heb. Maar het is best fijn om vriendinnen te hebben die ook paardrijden of er in ieder geval iets mee hebben (al is het maar omdat het makkelijker uit te leggen is dat je echt altijd te laat komt omdat er toch nog iets moest gebeuren op stal ;) )
En bokt lijkt mij een goede plek om te zoeken.

Ik hoop dat het een beetje helder overkomt en ben heel benieuwd of hier een beetje animo voor is...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 16:01

Volgens mij is het subforum boktmeetings, ook wel een beetje voor dit soort afspraken :)

0000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 16:03

Sita_ schreef:
Volgens mij is het subforum boktmeetings, ook wel een beetje voor dit soort afspraken :)

Ohja dat is er ook nog...maar is dat niet meer alleen voor groepjes?

Sita_

Re: Extra rubriek op EA niet-paardgerelateerd contact?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 16:04

Daar word het nu wel veel voor gebruikt, maar je kan daar ook zelf ee topic starten als je bijv. met iemand (of een paar iemanden) wat leuks wilt gaan doen volgens mij..

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 16:06

Deels. Meetings komt aardig in de richting, maar het moet maar net in jouw omgeving liggen en je aanspreken. Dus een dergelijk onderwerp zou mij wel aanspreken. Maar zoals je zelf al aangeeft, moet het hier geen datingsite worden. Misschien dat: (Rij)maatjes, vrijwilligers en grooms of meetings (en dan bedoel ik met een TAG o.i.d. waarmee het makkelijker tussen groepen, besloten en 'individueel' het juiste te vinden) dit mee kan nemen, om er niet een 'hele subkop' aan te wijden? Want IMO zijn er onderwerpen aangekaart die met betrekking tot een eigen plek van de tafel zijn geveegd, en ik weet niet of het reëel zal zijn dit dan wel een eigen plek te geven.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 16:08

Naborah schreef:
Deels. Meetings komt aardig in de richting, maar het moet maar net in jouw omgeving liggen en je aanspreken. Dus een dergelijk onderwerp zou mij wel aanspreken. Maar zoals je zelf al aangeeft, moet het hier geen datingsite worden. Misschien dat: (Rij)maatjes, vrijwilligers en grooms of meetings (en dan bedoel ik met een TAG o.i.d. waarmee het makkelijker tussen groepen, besloten en 'individueel' het juiste te vinden) dit mee kan nemen, om er niet een 'hele subkop' aan te wijden? Want IMO zijn er onderwerpen aangekaart die met betrekking tot een eigen plek van de tafel zijn geveegd, en ik weet niet of het reëel zal zijn dit dan wel een eigen plek te geven.

:j Ja daar zou het in principe prima tussenpassen...viel mij gewoon op dat in de grotere topics op bv LZP je wel kan reageren, maar dat valt nogal weg...en locatie is dan lastiger enzo...

Astaloca

Re: Extra rubriek op EA niet-paardgerelateerd contact?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 20:43

ik denk dat het heel leuk op EA zou zijn :j zo kunnen mensen op je reageren mochten ze uit je buurt komen.. leuke manier van mensen leren kennen lijkt me!