Ik zie op bokt best regelmatig topics langskomen van/over mensen die weinig vrienden hebben, of vrienden die weinig tijd hebben om af te spreken, die zich vervelen, zich alleen voelen, noem maar op. Ik zou het zelf ook best leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten, maar kom vaak weinig nieuwe mensen tegen en het merendeel van mijn vriendinnen zijn vrij 'gesetteld' en hebben dus ook weinig tijd.
Zou het leuk zijn, zou er behoefte aan zijn om als subforum op EA bijvoorbeeld, de mogelijkheid te creëren om een soort advertentie te zetten zodat je eventueel via bokt af kan spreken? Zoiets als rijmaatjes/vrijwilligers maar dan niet om te rijden, maar gewoon om wat anders leuks te doen? Er staan nu van tijd tot tijd wel topics op LZP, maar die zijn al snel onoverzichtelijk en verdwijnen naar de HK...wat vast ook gezellig is, maar juist echt eens af kunnen spreken lijkt me ook leuk...Ik zou bijvoorbeeld heel graag een sport-maatje hebben om eens mee te gaan zwemmen oid, maar ken echt niemand die mee wil en kan...en bokt lijkt mij een 'veilige' manier om eventueel toch iemand te vinden die dat leuk vind.
Voor alle duidelijkheid: het laatste wat ik wil is er een dating-site van maken en dat is ook totaal niet wat ik in gedachten heb. Maar het is best fijn om vriendinnen te hebben die ook paardrijden of er in ieder geval iets mee hebben (al is het maar omdat het makkelijker uit te leggen is dat je echt altijd te laat komt omdat er toch nog iets moest gebeuren op stal

En bokt lijkt mij een goede plek om te zoeken.
Ik hoop dat het een beetje helder overkomt en ben heel benieuwd of hier een beetje animo voor is...