Ik wilde graag een nieuw topic plaatsen met foto's. Nu heb ik heel mijn verhaal er bij gezet en wilde op voorbeeld klikken. Komt er te staan dat mijn foto's maar 800 pixels hoog en breed mogen zijn. Nou prima, heb ik ze verkleind (600 hoog x 600 breed); komt er het zelfde te staan, nu snap ik er niks meer van :S
Het lukt mij nog geen eens een foto te plaatsen haha. Als ik een foto gewoon in ''mijn afbeeldingen'' van de computer heb staan.. hoe kan ik ze dan in een bericht op bokt plaatsen????
www.imageshack.us is een stuk makkelijker. Gewoon foto's aanklikken en dan op 800x600 of op 640x480 zetten.
_Jessie
Geplaatst: 23-09-11 12:30
- Als je de foto opent in photobucket (die je wilt plaatsen) ga je met je muis aan de bovenkant van de foto staan. - Dan komt er een balkje tevoorschijn - Ga met je muis op Edit staan - Er komt een drop down menu tevoorschijn - klik op 800x600 pixels - zeg oke en je foto is klaar voor gebruik voor bokt
Anoniem
Geplaatst: 23-09-11 12:36
Als de bestanden dezelfde naam hebben gekregen op de plek waar je ze upload, dan helpt het wel eens om ze nog even apart in je browser te laden en te refreshen. Want soms blijft de link nog op het "oude" formaat staan